Moderator
2009-07-25 20:42
Fett BRA jag ska kicka på det bra jobbat ! UPP
Du vet nog vem
Jävligt bra beat! Fett som fan.
Galet freebeat (; Samplat ?
riktigt jävla soft beat. blir kanske kick på ngn dag! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
skitfett... älskar dina hi-hats i nästan varenda beat
får gåshud. blir kick.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-07-26 09:07
tack som fan, kul att hihatsen gillas messiah :), donkin yepp de är samplat peace !
riktigt jävla skön beat,först trodde ja att de va en sån där fjortis röst beat haha men långt ifrån fan.bra jobbat................. peace out
otroligt, du ä grymt skillad, skön känsla. en sak jag inte förstår är upplägget, på den här och på WHO GONNA BEAT THIS, som också rocka. skulle uppskatta om du kunde förklara upplägget , verser , refreng osv tack. TACK FÖR DET GRYMA BEATET OCKSÅ!
yo dude, jag hör att du kan göra beats inget snack om det, Men jag gillar inte såndär smörja. Men fett bra gjort! hehe har okså gjort liknade gräjer men inget jag lägger upp på whoa =) Här kan du cheka mina beats o droppa en komentar http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/662939/1.aspx http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/662937/1.aspx http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/662936/1.aspx Peace
O.Z is da man!
Sjukt galet freebeat! Tack för den ice! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad tungt ! Irl Smile när icetail droppar :D
Moderator
2009-07-27 09:39
tack gubbar langa länk om de kickas på de :) Peace !
älskar det, sparas till framtiden! kan du skriva hur det är uppbyggt? peace o tack som fan! =D
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Promotor
2009-07-27 14:50
Låter riktigt bra ice :D sparar ner denna på mp3an för att njuta med på långa tågresor!!
Trevligt beat :) Spelas in på as we speak.
:)
Moderator
2009-07-27 18:40
Tack igen ! kul att många tar sig tid att kommentera, gör mig glad :Dbeatet är uppbyggt såhär: intro 4bars,Vers 16x3,reff 8x3 peace !
Yoo, tackar för beatet, va verkligen vad jag sökte efter :)
^ Trollhättan city
Ice gör det igen...
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Det här är så bra så att det är löjligt... När man hör många freebeats så tänker man, fan det är skam att det här beatet är gratis den här liraren borde verkligen få lite mer feed back in cash för ett sådant arbete... Att den här låten är gratis är helt jävla otroligt, jag skulle komma i brallorna om jag nu skrev texter och fick jobba med detta. Att den troligen alldrig heller kommer spelas på radio (inte för att det är dåligt utan för att den bara troligen alldrig kommer spelas på radio) är också skam, att vi bor i sverige som inte uppmärksammar sånhär musik tillräckligt är skam... FLER RAPPARE SOM SKRIVER TEXTER PÅ ENGELSKA TACK så att vi kan börja exportera skiten och Mr IceTail KAN BÖRJA FÅ DEM PENGARNA HAN FÖRTJÄNAR!!! Det var riktigt bra, perfekt, du är riktigt grym och förtjänar en egen Padawan... //Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Moderator
2009-07-29 11:55
oj oj, tack för kommentaren padawan, svårt för mig att få tid att enbart sitta och producera dock, men när de väll händer så smäller de :D tack alla gubbs peace !
Riktigt skönt beat ice blir nog kick På dena ;)
Grymt beat, kickar nog på de
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Har kickat på detta Samy - rip jimmu som finns i audio
www.samyprod.com
helt ok....ere dags för mig oxå att börja ladda upp freebeats lr? :D WWW.MYSPACE.COM/SILVERHAZEPRODUCTIONS
LÄGGER SKRYT SOM OM DET VORE NYTT!!!!!!! www.myspace.comsilverhazeproductions
Vilka proddar du förutom double S ICE?
LÄGGER SKRYT SOM OM DET VORE NYTT!!!!!!! www.myspace.comsilverhazeproductions
Ska kicka en session på det nu!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
nice men synd du sampla de bra som de va^ Pz
Moderator
2009-08-06 12:06
kul att det gillas och tankas och faktiskt kommenteras ;D Peace !
tvär fett beat . kanske blir kick om man finner lite tid :D
Som vanligt är dina beats asfeta! Älskar dom! Allt du gör är iprincip bra! Keep it up!
Droppar fett tungt, som en brinnande komet // Lägger det flummigt som en stenhög poet //
Skitfett asså!
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Icetail förstår igentligen inte varför du droppar sånna här grymma beats som "freebeats ", du kan tjäna grymma pengar på dina beats skulle jag tro!
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Moderator
2009-08-09 19:39
tack alla som diggar, kul åter igen att det finns folk som tar tid på sig att kommentera! peace
så fet bra :D fan va skönt beat. big up!
Shorty
vad är det för rappare som inte kan räkna bars?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
NYY LÄÄNK ?? BEATET ÄR SÅ TUNGT :D
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
ny länk hade varit, snällt:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
tack så mycket:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd