I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Johan Awesome - Amazing piano beat (första officiella beatet)

Vår Hiphop - Beats

2009-07-12 18:20

Johan Awesome - Amazing piano beat (första officiella beatet)

Har ingenting mer att säga än att det här är det första beatet jag släpper. Har gjort ett par andra beats (försökt) men det har mest varit massa träning.

Säg vad ni tycker för det uppskattas, bra som dåligt.
(alla har varit nybörjare)

Länk till http://www.speedyshare.com/766718857.html

2009-07-12 18:56
slingan är skön. men dock det du skulle kunna göra är att göra en basline köra med i stället för det jobbiga saken som ska vara en bas. och skaffa bättre trummor fixar du det så skulle beatet vara mycket bra. men bara fortsätta droppa och lycka till :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-12 19:04
tack för responsen, ska jobba på det du nämner och and keep dropping (;

2009-07-12 20:15
Vet nån hur man bara lyssnar på beat utan att ladda hem dom snälla kan ingen förklara:(

2009-07-13 02:16
Vet nån hur man bara lyssnar på beat utan att ladda hem dom snälla kan ingen förklara:(

Du måste ha quictime installerat.
Quicktime finner du här:
TANKA QUICKTIME BRÄÄH

och nej, du vill inte ha pro, kostar cash :P

Över till beatet:
Jag tycker det var soft utav bara den! :)
Blir nog kick om jag skriver rätt text framöver! :)

Bless

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-13 20:07
du hör väl att pianot slår över på vissa ställen?ganska soft slinga ändå...fixa en skön bas gång, låter skumt med de där bas liknande ljudet.......beatet är bra gjort för att vara nybörjare....................