I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Emil E prod. två beats

Vår Hiphop - Beats

2009-06-21 00:53

Emil E prod. två beats

Tja! jag brukar rappa men har även en liten kärlek till att göra beats..tycker själv att jag inte e så duktig på det man andra säger att det låter bra :)

så jag har gjort två stycken som jag skulje vilja få lite feedback på

ni hittar dom här ---> Länk till http://www.znapmusic.com/emile och dom heter "yesah och soft BEAT"

så ge gärna lite kritik om ni ändå spanar in tråden och lyssnar, det uppskattas!!

/Emil

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-21 01:01
om någon undrar så använder jag mig av Reason 4 ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-21 01:12
äntligen lite beats me drag i :D yesah diggades!

2009-06-21 01:26
ja fan va kul å höra :D tack

2009-06-21 01:49
Gillade " soft beat " dom andra va inge vidare enligt mig.

2009-06-21 02:11
asså dom var väll softa, men du måste jobba mer med trummorna och få ut de sista plasten ur dom .. sen byta instrument också, inge fel på slingorna men de behövs pålägg.. och lite mer mix över hela , sen compressa mastern så blire nog great!
Rush Got Talent

2009-06-21 02:17
få ur plasten ur dom? tack ska tänka på det när jag gör nästa! :)

2009-06-21 13:35
nån mer som känner för att droppa en kommentar? :)

2009-06-22 02:23
ååh nån mer snälla :)