I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tbone - Två (2) nya beats, titta hit barn.

Vår Hiphop - Beats

2009-05-16 22:17

Tbone - Två (2) nya beats, titta hit barn.

Tjena,

Det är flera som har påpekat och undrat varför jag inte gör smutsiga beats längre, som jag gjorde förr.
Jag försöker vara någolunda bred i musiken och prova på olika stilar och just nu tycker jag att den "nyare" hip-hopen är roligare att göra. Det innebär inte att den gamla stilen kommer dö ut.

Hursomhelst, två nya beats uppe på spacen.

Länk till http://www.tbonebeats.se

"Got asses" samt "Fiffla som fan".
Namnen på beatsen var spontana.

Båda beatsen är oklara, specielt fiffla som fan, bara snabbt mixat.

Det är kul med kritik, så hit me!

Länk till http://www.tbonebeats.se

Hepåer!

www.tbonebeats.com

2009-05-16 22:24
Först! :D

Got asses: Najs najs, märker att de inte e helt klart men den kommer nog bli najs! Släpps som ett freebeat hoppas jag?(a)

Fiffla som fan: Riktigt najs mode! Låter riktigt jävla najs!! Detta måste släppas som freebeat eller bara till mig gratis!! Hehe! Meddela mig direkt när den släpps!!!!!! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-05-16 22:28
Hej pojk!

Tack för att du tog dig tid och lyssna och kommentera.
Jag har slutat ge ut freebeats av olika anledningar,
Sök här i forumet så kommer du hitta mer freebeats än vad du klarar av, jag droppade bl.a ett freebeat album med 13 st freebeats.

Nåväl, eurovision suger, specielt när man är bakis som en struts.
hepåer
www.tbonebeats.com

2009-05-16 22:35
Jag har ditt album vad jag vet!

Och så har jag kickat på ett beat av dig! :)

Hur mycke kommer Fiffla som fan kosta då?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-05-17 11:31
vet inte om jag ska sälja det än.. skicka ett pm om du är intresserad så får vi se vad som sker. hepppr
www.tbonebeats.com

2009-05-17 22:03
upp fi....
www.tbonebeats.com

2009-05-18 11:07
Yo!?
www.tbonebeats.com

2009-05-18 19:19
tjena
www.tbonebeats.com

2009-05-19 08:30
sista upp dårar