Moderator
2009-05-16 19:28
jag tankar nu kommer med en kommentar när det är klart :)
Atlantics Staden Har Återuppstått
nice beat inte min sort av beat men bra gjort! :D
Varje dag är framtidens historia.
detta var bra man kan göra en fet klubb låt på denna massa upp
Atlantics Staden Har Återuppstått
riktigt fett skönt beat och ett jävla drag också skulle vara grymt och kicka på :D!!
BK här man kan inte vara tyngre
Riktigt naas beat! Inte min smak men riktigt najs disco låt skulle man kunna göra av denna, säker Atle eller nån sån skulle va intresserad!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Bra jobbat Icetail!
facebook.com/idiomatisk - fan page
jag gillar
Detta är min forumsignatur
fett tungt beat mannen men inte min smak men bra jobbat.. fortsätt så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på verserna skulle du ha dragit ner lite på det snabba ljudet, och det går alldeles för snabbt för "auto-tune-hiphop", den hiphopen är slö och seg och känns långdragen.
i get more pussy then panty!
Moderator
2009-05-17 12:26
Förstår va du menar conf men jag drar ner lite i verserna iaf, hoppas de kommer nån fet club låt på denna :) peace !
Du är grym mannen, men det är ingen idé att kommentera för det vet du ju redan ;)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
riktigt nice tror det blir kick på den lägger upp länk sen om det blir idag:P
Riktigt skönt beat :) hade jag mitt ljudkort hade jag kickat direkt :) bra jobbat (y)
*ERROR*
Moderator
2009-05-17 21:34
Tjuez, Beatet är GULD, riktigt bra gjort. gillar hela viben i beatet, och de e snyggt upplagt. ett riktigt bra producerat beat Ice,(Hör av dig) l l l V Jag och nån hemlig artist håller på med en schöön låt på detta beat i detta nu, Här får ni ett litet smakprov på min vers, är dock bara en outcast så de ska spelas om och sådanna grejjer och mixxas bättre!!!...Men som sagt. Här kommer min vers =)
Micke´s Vers Och text till för dom som vill läsa!...Vem e jag? Shit, Är du efterbliven
Efter tiden, Jag är han som visas på ZTVen
Klart det värt att se mig, "För"
Jag spottar guld, Och jag bär det med mig-
Jag sa!
Jag är han, Som är jävligt cp
Flippar på ett beat, Som på flipperspelen, "Ohhh"
Men jag lever dag som dag, Inget stress
Här är bara verkligheten, Ingen dagiskrets
Nej nej!
Min rapp är bäst, Bär tronen min vän
Ingen avloppsklass, Är så heet så jag bränns
Du kan se när jag glider, "Åh river förbi"
Har nått stjärnan i skyn, "Och jag håller i" den
Fresh!
Ge mig tid åh en mick, Och beat
Åh jag sköter de stiligt som skrivstil
Sköter mig själv, Som en diskmaskin
Tar mig fram utan hinder, Jag bryter is
Bah Fly Whit Me!
// Micke!.
Micke From Mother Fuckin Miilk
Moderator
2009-05-18 15:10
soft soft gubbar :) peace !
Promotor
2009-05-18 15:21
Grymt soft beat ice!!!! Jag bangar inte att överväga att använda detta.. men kommer isåfall inte använda mig av auto.. riktigt soft beat! Tack för det!!
Moderator
2009-05-18 17:29
tack opti osamplat as u want it ;) Peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gryyyymt! tror fan ja kör nått på de här:)
Waah rakt av det tungaste du gjort på riktigt länge TaiL! Take CuR! KEeP It! UP! ---- Alla steker ägg och bacon
Producent
2009-05-19 15:10
med FETA trummor hade jag kanske gillat beatet. snaren låter väldigt tråkig
Moderator
2009-05-19 15:16
Kul att folk gillar det !, konstigt håller med dig skulle lagt in en tung clap with snare istället peace !
Riktigt nice!
www.Myspace.com/theandena
Moderator
2009-05-20 18:30
tackar !! fler comments efter typ 350 downloads hehe
FETTTTTTTTTT
Aldenfalk, från 2Phat, M2P och D.S.O.T.S ;D
Detta va riktigt soft, lite fetare trummor å litelite starkare snare så hade det blivit en fullblodig 5a.. 4.5/5 big up !
Beatet var riktigt skönt, dock kanske inte min grej, but still! Big up!
What??? WHAT DID U CALL ME!?
riktigt fett mannen, blir kick på det i helgen, kan langa länk då ;)
tungt!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Galet nice. det skriker partytrack om det! tankas.
Moderator
2009-05-26 20:08
tackar gubbar ! 500 download nu och knappt 2 procent kommentarer come on nu!
galet fett beat, som ni ser så blir det fler kommentarer på bra beat, fortsätt så icy, sjukt bra jobb!
typ, eller?
kickat på denna, låten e snart klar länkar nog när den e det :)
Fan vad nice! Som någon sa här ovanför, så var snaren lite tråkig men det bryr mansig inte så mycket om , iaf inte jag .. Fettfett som sagt!Peace
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
tycker det låter som en svennebanan track och det är inte så jävla chill i mina ögon men big upp till dig tail ändå diggar dig förövrigt peace
Raymond Loewy @ Facebook
nylääänk
ny länk tack!
To late... to FUCKING late
NYYYLÄÄÄÄNK !!!!
Hojjta för Collab ...
Släng up en länk, NU! fuck att det ska ta sån tid ;S
Moderator
2010-01-25 15:58
Har tyvärr icke kvar beatet annars hade det funnits länk ! nån annan kanske kan slänga upp nåt ? peace!
länk !
To late... to FUCKING late