Alltså ursäkta mig...men man kan aldrig sluta undra VARFÖR folk inte ger kritik!? Nu har där varit över 50st på min MySpace sedan igår kväll......men ingen kritik. Om folk nu orkar logga inpå Whoa, gå in på vår hiphop och sen gå in på beats....sen leta upp ett beat dom vill ha....gå in på länken, trycka på nästa länk, lyssna på beatet och sen ut därifrån igen.....! ALLT detta gör varenda jävel som är inne på Whoa....men att bara skriva typ "sjukt nice beats" eller "fy fan, dom sög duktigt allihopa"....det är där inte EN enda som tar sig tid till. ' SKÄRPNING WHOA! Hur ska folk kunna förbättras eller vara snälla tillbaka om ingen är snäll och trwevlig från början!? Jag kanske är en riktig bölfis, jag vet inte. Men jag uppskattar som fan när folk ger kritik. Det är liksom inte skoj att lägga upp beats om ingen säger något om det. Nu blir jag väl ett hatobjekt för att jag skriver såhär, men då kan ni väl i alla fall ge kritik till alla andra som INTE är bölfisar!? Ha det för jävla bra allihopa! Adjö!
http://www.myspace.com/ctothefuckingone