I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Linje 12 - Ett lungt & fint freebeat

Vår Hiphop - Beats

2009-04-24 09:35

Linje 12 - Ett lungt & fint freebeat

Jag slängde ihop ett beat för nån vecka sen & tänkte att det här ska jag kicka på. Men nu känner jag att det nog bara kommer att bli liggandes & då kan jag lika gärna slänga upp den som free!

Beatet

Intro
Vers 16.
Reff 8.
Vers 16.
Reff 8.
Outro!

Beatet

Hoppas det går hem! Jag vill gärna höra låten om det blir kick.

Linje 12 Productions, Robie!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-24 12:43
riktigt skönt beat skall använa det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-04-24 14:17
skönaste jag hört på länge fy fan keep it up!
Varje dag är framtidens historia.

2009-04-24 16:24
skön slinga, men diggade inte hihat, kick .. hörs att det e fl orginal shit .. pz

2009-04-24 20:19
Tackar! Kul att folk gillar:)

Komihåg att skicka en länk om det blir inspelat något på beatet.

2009-04-25 00:39
Riktigt skönt
gjorde bara något snabbt på beatet för att testa
http://www.speedyshare.com/253919221.html

(har rappat i 1 vecka)
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-25 13:14
Det är oxå på headset mic så ni vet ;P
ska göra låten ordentligt lite senare, kommer länka den då, kommer vara bra :)
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-28 19:19
skrattar så jag gråter jösses luft förlåt BEATET VAR FINT men de snubben lirade in på d här ovanför fick min dag att bli hel!!

2009-04-28 19:43
skratta på du, körde på headseat mic, lite freestyle, körde bara snabbt, ser väl om du tycker likadant då den kommer ut då jag spelat in seriöst

2009-04-28 19:48
haha can`t wait !

2009-04-28 20:03
fjant

2009-04-29 18:25
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/654278/1.aspx

Där har du donk1n!

2009-04-29 22:48
Daniiboy P19
Fjant

Någon som är fjant måste väl vara du. Riktigt kass musik, ingen taktkänsla överhuvudtaget.

2009-04-30 01:36
Och sjukt dålig på att länka!
www.Myspace.com/theandena

2009-04-30 02:45
Daniiboy P19: haha tror mej din "babe" kommer försätta gråta om hon får höra den låten!

2009-04-30 08:19
Min första låt, du var säkert skitbra på din första låt!
Och oneunder, du tycker bara att den suger för maketo var med, fick du lite stryk av han i battle?
tss

2009-04-30 18:22
haha vart var maketo med? hörde inte ens honom : ) Hååll dej till ämnet kompis ;)

2009-05-01 10:03
Nu börjar det spåra ur här tycker jag, ta det där samtalet någon annanstans & låt mitt beat få skina=)

Linje 12, Rob!

2009-05-03 12:45
Hej! får man använda dina beat för att göra en låt eller?

2009-05-03 12:55
daniiboy ditt äckel, du förstörde min dag !
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-05-03 20:03
Fixaren, jo det är ju ett freebeat så kör på & skicka mig en länk när låten är klar så att jag får höra.

HighlightSWE, Ta tjaffset någon annanstans & inte i min tråd.

Någon vettig som vill droppa en coment kanske?

Linje 12, Rob!

2009-05-03 21:48
soft slinga men trummorna är keffa,orginal fl ljud,de smälter inte ihop med slingan....
testa å byta trummorna så blir de nog bättre.............peace out

2009-05-04 09:33
Okey, Jo jag har bara orginal trummor i programet. Thanx=)

2009-05-04 09:51
Diggade inte. Trummorna känns väldigt programmerade och tråkiga.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2009-05-04 10:43
slingan var soft, släng på andra trummor..
som snubben ovanför sa; känns väldigt programmerade

2009-05-04 11:38
gillar beatet men jag är ju ganska ny i det här så jag vet inte men jag skulle kunna kicka på det...keep it up
 www.myspace.com/mrth90

2009-05-04 17:45
kommenterar inte offta på beats! men fan mannen! detta va enormt skönt! enormt skönt för mig som sjunger! ska försöka lägga ngn fin lugn rnb trudelutt på detta ;D
Punkt26

2009-05-04 19:29
Absolut ett av de bättre freebeats jag hört.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-05-04 20:14
Yeah, kul att folk tar sig tid att skriva=) Det uppskattas!

Tyvär så har jag bar orginal trummor i programet & kan därför inte ändra på det.

MR.e, kul att du väljer jusst mitt beat att spela in på. Ser fram emot att höra resultatet så hojta till när du är klar!

Jobro, Thanx mannen! =)

Kul att folk gillar det gör, riktigt kul måste jag säga!

Linje 12, Robie!!

2009-05-04 22:00
Diggade slingan, den var fin men trummorna förstörde en del, Men fortsätt =) Peace /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.

2009-05-06 16:50
Okey kul, thanx! =)

2009-05-13 14:55
slingan var halvgo, trummorna var det sämsta på länge :)
Producent

2009-05-13 15:24
alltså, du lägger ett par fett dåliga trummor på en kapad slinga och kallar det beat?

jag ställer inte frågan "ska jag skratta eller gråta", utan jag börjar gråta direkt. fyfan för sånt här.

2009-05-13 16:06
Aa har börjat märka det nu att trummorna inte är dem bästa. Det är ju orginal trummorna jag använder.

Har dock bara proddat i 2-3 månader, gjort ett 10-tal beat & inte gått in helhjärtat för det. Vet inte om jag kommer ta det ett steg längre eller om jag låter det stanna på den här nyvån.

Konstigt, du måste vara den mest patetiska person jag stött på. Du klankar ner på mig i alla trådar. haha. Vad är ditt problem? Du kan inte må bra.. Lägg upp någonting själv så får vi höra hur pass duktig du är. Jävla mupp!

Att dem inte bannat dig för länge sen..

Jaja, inget tjaffsa här. Skriv något vettigt istället!

Linje 12, Robie.
Producent

2009-05-13 16:44
Jag klankar ner på allting som faktiskt är riktigt riktigt dåligt gjort, som detta.

du finner allt beats i forumet som jag har gjort. och jag har arbetat med artister som "Helno", "ri-fa", "osten af mozzarella"... och en sjujäkla många andra som har ett namn.

Varför ska dom banna folk som ger ärliga kommenterar istället för kompisprops? Btw så är ju du redan bannad... ska se vad admin likes about it ;)

2009-05-13 22:17
Okej så du tillhör den skaran av Whoa som klankar ner på det du tycker låter dåligt. Varför inte ge konstruktiv kritik då istället? Eller är det för lång sökt?

Jag bryr mig inte om vilka du har arbetat med haha. Bara för att du jobbat med bla Helno så betyder det ju inte att du når upp till hans ribba. Du rider på andra mannen. 'Woow jag är tung för jag har spelat in med den här & den här personen'. Jag behöver inte spela in med namn folk känner igen för att folk ska lyssna på min musik;)

& att jag är bannad det är bullshit. Det börjar bli irriterande att du ska dra upp det hela tiden. JAG VAR BANNAD & det är en hel annan sak. Inte för att du har med saken att göra men jag har pratat med admin & i deras register står det inte att jag är bannad så kom inte & snacka om saker du inte vet något om. Jag blir så jävla förbannad på folk som dig, sköt dig själv istället & lägg dig inte i andras liv.

Föresten jag hörde en av dina låtar, flowmiss efter flowmiss, dåligt mixad & ingen attityd. Släpp låtar på Lunarstorm istället din äckliga horunge!! Thats wazup!

GÖR DIG INTE ENS BESVÄRET ATT SKRIVA I MINA TRÅDAR. GÅ INTE ENS IN I DEM.

Linje 12, Rob!!

2009-06-13 21:11
sååft som ahh,,
skönt beat att kicka om något glädje sommerligt eller någon fin kärlek (:

keep it up!

PEACE

2009-06-14 00:15
håll er till beatet ist.

tkr det är riktigt cleant, får se om jag slänger ihop nånting på det, riktigt bra jobbat.
peace :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-06-20 12:12
Tack!

2009-06-20 12:16
752 st downloads & 17st inlägg om beatet. Vad ska man säga? När man gör någonting för en annan så tycker man att man borde få något tillbaks.

Aight, Jag får tacka alla som lämnat spår efter sig i tråden iafall=) Det uppskattas!

Bless!