I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Linje 12 - Gitarr (Freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2009-03-11 10:51

Linje 12 - Gitarr (Freebeat)

Har setat & arbetat med beatet ett tag nu & jag tycker det är helt okej. Jag vet inte om jag själv kommer att spela in på det i framtiden. Kanske? Så varför ska det bara bli liggandes när någon annan kanske tycker om det & vill spela in på det menar jag.

Beatet
Beatet
Beatet

Intro
Vers 16
Reff 8
Vers 16
Reff 8
Outro

Beatet
Beatet
Beatet

Blir det något inspelat så vill jag gärna höra låten:)

Linje 12 Productions Robie.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-11 14:33
tack som fan! riktigt härligt enligt mig, kanske blir något!
Promotor

2009-03-11 14:51
Beatet blev lite enformigt efter ett tag, och jag tycker att det är så synd att du inte lekte mer med trummorna!! Har för kassa högtalare just vid denna datorn, för o kunna höra basen.. Men melodin var soft, och trummorna kan man leva med.. Så denna sparas iaf! pz

2009-03-11 19:35
Thanks grabbar. Kul att den gick hem:)

Kan hålla med om att den blir lite enformigt efter ett tag men tycker ändå att det håller. Spelar man in något tungt på den så tror jag inte det låter lika enformigt längre.

Men tack & det var så lite så Ämde!

Robie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-11 20:52
bra gjort man!
kul att du kommit igång! :)

bless!
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel
beats- http://www.myspace.com/rollablaize
  Disturbed Vibes Basement

2009-03-12 19:15
Thanx Frank! Aa det är kul, känns skönt. Tycker det har gått bra också, det här är ju ett av mina första beats men jag hade inte varit så pass 'duktig' som jag är om det inte vore för dig & Pontus.

Tja

2009-03-12 20:20
Keep it up kid=)
E.S.V

2009-03-13 09:28
Yes, thanks!

2009-03-13 19:04
sooft beat mannen, maaaaabye att det blir ngt :D

2009-03-14 23:59
najjs :D fett

2009-03-15 15:04
Tackar tackar! Kul att det går hem hos folk.

2009-04-20 00:05
robie mannen snyggt jobbat du har kommit igång ordentligt ser jag :P sånt gillar jag fortsätt så har dina beats dom e mkt bra gjort. men kan bli bättre men för att ha gjort beats under så kort tid så är det mycket bra arbetat. peace mannen vi hörs
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen
medvind. hip hop is my life

2009-04-20 23:09
Thanx! =)