NattenProd - Känslosam [Freebeat]
Tjaa, hade tråkigt idag och det resulterade i ett beat. Släpper det som free. Upplägget är:8bars intro 16bars vers 8bars refräng 16bars vers 8bars refräng 16bars refräng 4bars outro Beatet finns på myspacen men även på speedyshare .
norrland
Precis som med Norrland, det senaste freebeatet jag ladda ner från dig, håller detta enligt mig skithög klass. Kanske blir en kick i framtiden :D Bra jobbat, keep it up!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Tackar :) glöm inte att höra av dig om de blir kick :)
norrland
slingan var go, men det känns så klent basslingan funkar skulle försöka på med lite tyngre bas och på med några fetare trummor! annars vare nice!
tycker inte du skall ändra nått på basslingan. låt den va. lugna beats ska man inte ha mycket bas. iaf vad jag tycker. =). let it be. this ths good man.
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
Tackar, alltid kul med kommentarer. ;)
norrland
Kanske ska säga att det är osamplat så ingen tror något annat.
norrland
älskar fan det, skit bra Får se om de blir kick !
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
100 downloads på speedy och 4 kommentarer, endå blir jag inte förvånad ;)
norrland
Fettttt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blir nog kick
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul :) säg till om du kickar.
norrland
härliiiigt beat, men håller med nån däruppe, liiiite fetare trummor skulle vart, men detta var fett! :)
det låter bättre nu tycker jag riktigt nice du som jag sa på msn du blir bara bättre och bättre du får en ljus fratid grabben :)
kan inte förstå att alla e så dåliga på att kommentera :P, men de va soft beat kanske blir kick när jag har tillgång till mick åså :)
riktigt soft beat! sparas absolut. får se om de blir en kick på de ngn gång...! good work fan! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Helt sjukt bra!
oj! förlåt mig! vart lite fel, ska göra en annan låt på det beatet ikväll! ber så hemskt mycket om ursäkt!
Den Fördömda Clownen
Det var bra Alex, riktigt skön känsla. Skulle vilja ha lite tyngre trummor, annars riktigt bra. / Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
naiz, sparar detta =]
Käft
jag och po har färdigskrivna texter till en låt på det här beatet, du kanske int blir glad av att höra låten i det sammanhanget men det blir fet skit vill jag lova :) beatet är mördande bra och ny kommentar droppas när låten är klar!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Promotor
2009-03-12 16:02
Låter riktigt tight detta!! Diggade beatet rythm & poetry.. vart kan man tanka? pz
Låter riktigt tight detta!! Diggade beatet rythm & poetry.. vart kan man tanka? pz Finns en speedylänk där uppe om du kollar noga ;)
norrland
Jaha läste lite för snabbt nu, vänta ska jag fixa en länk till det beatet.
norrland
Promotor
2009-03-12 16:09
Taaack man :) tankar nu! Vilket program jobbar du i? pz
Taaack man :) tankar nu! Vilket program jobbar du i? pz Fl Studio :)
norrland
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Lika tungt som norrland =) nice