Du bara spottar ut massa tunga beats mannen! Riktig bra!
Dimer : tackså mycket, uppskattar verkligen =o) Lyssnade på dina beat oxo, riktigt tunga! Peace Pappi
De Beatet va riktigt riktigt bra seriöst bra jobbat fortsätt så riktigt nice asså riktigt fett bra mannen:)
Förjävla bra beat :) Diggar som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hivinho : Tack mannen =o)Coolingen3 : tackså mycket =o) Peace Pappi
Grymt beat o.o
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
Andra-Sidan : tack tack =o) Peace Pappi
riktigt skönt ;D. fortsätt så. (Y) pej'z
Dunkar musik, som ja dunkar bollar i korgar.
skönt beat asså, Spotta ut mer ;D Diggar å flippar skiten pj'z
Damn, mayne! Du kommer bara med tyngre & tyngre grejer. Så jävla fett beat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tuungt beat mannen. Droppa fler!
InAktiv. Finns här ibland.
jag älskar elgitarr beats, detta va riktigt jävla fett, ska spotta nåt hett på detta, tack så mycket mäyn!
eQuo, RichardF, Platinum, KeepItReal, -Serum- : Tackså mycket fan =o) D kommer fler beats snart , så checka whoa då o då !! Peace Pappi
jäävlar! riiiiktigt fett beat man! :O ÄLSKAR DET! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
-Serum- : tungt , ska lyssna snart =o) Dizzy89 : Tackså mycket man !!! Peacceeee Pappi
La_c : MAn tackr =o) PEaceee PAppi
Riktigt tungt, gillar stilen som fan. Trummorna var feta, passade in verkligen. :)
Tjeeena! bara säga åt alla att checka in min låt på detta beat! Gästas av n.M.e!
Check it out;
Click me!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
PhuckPhace : tack mannen =o)Dizzy89 : spännande, ska lyssna efter jobbet har brottom nu =o) Peaceeeeeeeee
Nån mer som har spelat in på denna?
skönt som fan :D
Fan, älskar dina beats Pappi :D Peace !
så jävla fett!
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Tja:)jag måste säga att det var ett riktigt tungt beat, riktigt svängig, kan faktiskt inte sitta stilla ;D Jag har påbörjat en låt på detta beat om det är okej ?:) du kan gärna maila till mig här på whoa och ta min msn så du får höra när den är klar ;D jag rappar inte, jag sjunger ;) mvh/Julja
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
tMy : d e klart att d e jag som har gjort den, tror du verkligen att ja lägger ut folks beats? skicka länken med denna beats då, d e kanske nån som har snott denna o tagit äran för d , =o) Peaceeeee Pappi
tMy P18 länka då ?:S
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Då ska vi se!
gå in på
Länk till http://www.rappers.in Du måste vara medlem! Sök på
Ohrgasmus-Take_a_look_at_me_now Där haru exakt samma beat som du har lagt upp!
Känns bara troligt att en tyst kille kommer in på whoa å snor ett beat! /=
peaceeee
fosho
Jävligt true, jävla fake, nu får jag slänga låten jag kickade bara för det, din äckliga jävla fitta du borde få lifetime bann!
tMy : waaaah d e Fan Min Beat allavrligt talat!! jag har inte bara lagt den på whoa om du tror det, jag har lagt den på youtube oxo som free beat med länk som dom kan ladda ner, jag har själva FLP FILEN här på min dator med alla ljud o allt! Jag snor inte beats o säger att d jag som har gjort det, jag hade mått dåligt av d, d skulle inte kännas rätt vafan, Folk e sjuka här på Whoa allvarligt talat!!!!! Man Lägger upp beats och så får man höra sånt, varför skulle d va tysken som har gjort den, som om jag går in på tyska beats sidor o snor beats!!!!-Serum- : o du SERUM Du kan inte äns Rappa så snälla förstör inte beatat JAG har gjort, förstått!!!!!!pissluffare kalla mig inte för fitta en gång till förstår du!!
Shit asså, SUCK ! Pappi soft beat hur som helst..
donk1n : Tackså mycket mannen Peace Pappi
aja jag tänker inte dömma dig..Det kan mycket väl vara du som gjort beatet men tyckte det va lite konstigt bara..aja om det är du som gjort beatet behöver du inte ta åt dig då.. ppiiz
fosho
Pappi så lät det fan inte innan jag kritiserade dig, väx upp, lär dig stava, och sluta spela mangas, jävla flöjt
Fy f*n vad jag älskar denna beaten! :D Väldigt bra jobbat! ;)
haha, tjuv..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Nice beat, det är jävligt bra så det hade varit väldigt tråkigt ifall du nu har snott det (säger inte att du har det). Annars gör du väldigt feta beats, speciellt det vi "Alpha" fick av dig. Keep it up!
-Serum- : d e klart det inte lät så då, Men nu kallar du mig för fitta o grejer utan att du har nån bevis , o du tror att jag bara ska tycka det är ok elleR? Skriv inte mer har ej tid med sånt här
spokie : ja vi säger så... haha
tMy : d e klart jag tar illa upp , du dömmer innan veta nått
sånt som händer när man "ger" bort beats, du blir nåns hora, billiga rappare kommer och anklagar dig för beat stöld...
Det jag menar är! Det är större chans att en svensk "producent" går in på en känd sida där man kan tanka riktigt feta beats än att den tyst "producent" kommer på whoa lixom? å snor ett beat här... du fattar.. hejdå.
fosho
tMy P18 hahaha assså sluta nu :D varje gång du ska skriva "Tysk" så skriver du "tyst" 3 gånger irad nu :D
-Serum-; OJ! hahahahhahah, Dumt av mig ;)
fosho
Producent
2009-05-03 22:35
spela roll om du snott beatet. det är lika kasst ändå
beatguru
Detta var nice! tack som fan!