Tbone Crazy Beats Yo - Freebeat Album 2009
Tjena! Rensar nu datorn på gamla beats då jag känner att det är dags för en ny kula. 13 st beats, vissa flera flera år gamla. Allt gratis! Jag sätter dock ett stort OBS om att Ni som tankar nästan har skyldighet att skriva i tråden. Ni som kickar på beatsen, langa länk i tråden eller skriv till mig, annars känns det nästan meningslöst. Då kör vi då. Hepåre!!Länk till http://www.megaupload.com/?d=ZJ6PN14G Alla ska nog klara att tanka detta, men för säkerhetens skull så; För at tanka så måste Ni skriva in koden som sidan uppmanar Er till at skriva (3 bokstäver/siffror) Därefter måste Ni vänta i hela 45 sekunder, sen är det bara att ladda. Hepåre igen!
www.tbonebeats.com
ladda ner,ska bli spännande att höra! Kommer med edit efter jag lyssnat!
fosho
Nu har jag lyssnat igenom! diggade mer en hälften! Ska börja skriva till 9an nu! tack för goa beats! upp
fosho
helvetes sköna beats en del, min favorit var 9:an ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
länken funkar inte :S nån som kan fixa?! :)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Stort tack till Er som droppar kommentarer! Kul att det diggas! FilosofProd, det ska funka, provade nyss. Du måste som sagt skriva in koden sen välja "Free".
www.tbonebeats.com
Lskar folk som lägger free album :D ska bara lyssna
lite annurlunda gilla beats ( annurlunda bra oxå ;) ) 1 asbra blir antgligen kick 11 fast det lät lite enformigt 5 var skön fast inte sånt jag letar efter men :) resten fastna jag inte för :) men du e riktigt duktig :D
Tack för det limp! Inga av dessa beats är nyproddade, har fler beats på www.tbonebeats.com för er som är intresserade. hepåre!
www.tbonebeats.com
många tokbra beats :) orkar inte langa utförlig kritik denna tidpunkt på dygnet, men det mesta är najs bajs så att säga :D och klart det blir hundsim-capellor på en del av dom!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fint hundar!Glöm inte att langa länk om Ni kickar. Svampbob fyrkant
www.tbonebeats.com
mer kommentarer!
www.tbonebeats.com
det blir "sidan kan ej visas" :S faan dina beats verkar flippade!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Udda... funkar för mig. Någon som har premium på Speedyshare som kan slänga upp? Maxstorlek på speedy är 30 mb, den här tar 48.
www.tbonebeats.com
Feta beats! Slänger upp en länk om de blir nån kick. Big up!
http://myspace.com/etownbeats
Afrika! grymt, tack så mycket
www.tbonebeats.com
asså jag fattar inte hur man gör för att ladda ner, kan du förklara? :P
Från södra sidan - EP ute snart!
hahaha dum jag är, fatta nu1
Från södra sidan - EP ute snart!
Jag tankar det just nu
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Fyyy faaaaan vad fett :| jag önskade att jag också var såhär bra ! + att de här beatsen kan du tjäna parra på som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schyssta grejjer! Kvalitén på majoriteten är högt över freebeat-standard. Du lär snart se utvalda favoriter på min freebeatsida sen när den kommer upp. Keep up the good work mate!
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Ni börjar lära er att kommentera, fint! Kom ihåg att langa länk Ni som kickar! Ett måste
www.tbonebeats.com
precis laddat ner, små lyssnat på alla. 1; soft beat. inte direkt min stil. just nu iaf, kanske längre fram! 2; det va lite skönt, men inte ngt jag kan kicka på ^^ 3; helt okej, lite enformigt. lyssnar bara kort, men hörs som de ^^ 4; skönt beat. dock inte min stil. 5; samma som ovan. 6; skönt att lyssna på, hoppas ngn kickar ngt soft på detta! 7; bara inte min stil. bra gjort annars. 8; nice vibe i denna. kanske blir en låt av denna i framtiden. får se. 9; ÄLSKAR detta!känner igen beatet som fan. har inte RMK kickat på ngt med samma sample eller nåt? 10; not min stil... 11; nice beat. men inte nåt jag kör på.. 12; rätt nice beat. 13; nice beat, inte min stil.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89, tack för väl utformad kritik. härligt! Hepåre!
www.tbonebeats.com
HAr inte lyssnat på allt än, men det låter bra mannen i alla fall det ja lyssnat på!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Det var trevligt att höra! Tack för att du kommenterar man! Hepåre!
www.tbonebeats.com
Soft som fan! sånt shit gillar jah! :) love yah! :D
Feta beats! Man tackar... Beat nr 2 var min favorit, blir nog kick på det så snart som möjligt :)
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
Kul! Kör i vind grabbar! Hepåre!
www.tbonebeats.com
fan vad jobbigt det e att v'a'nta 45sekunder:O
Den Fördömda Clownen
ruggigt skona beats, dom sparar man och gor nagra latar pa sen nar man fatt igang min studio som kraschat :)
Den Fördömda Clownen
Bra ide'! Glöm inte att redovisa resultatet när det blir av! Bra folks, Ni lär Er kommentera.
www.tbonebeats.com
sjukt grazy beats :D
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
Craaaazy! Tack man!www.tbonebeats.com för Er som är intresserade utav exklusiva beats.
www.tbonebeats.com
allt har bra kvalité, men inte mycket utav min stil på beats. dock kan ja säga att 9an' är en bättre version utav beatet som rmk kickar på i marc låten. eller ah du fattar, samma slinga. så där gjorde du det fett för ja avguda de beatet :) Riktigt bra och ge killen feedback :) pääyz!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Grymt man, det tackar jag för! Tillägger även att Rmk låten har jag aldrig hört och att mitt beat är ca 2 år gammalt, whatver... men iallfall. hepåer och återigen, tack för att ni skriver!
www.tbonebeats.com
va äre för jävla skit ja får inte hem den snälla fixxa speedyshare plz:D Pz
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
Läs det jag har skrivit vettja. Kan inte lägga upp det där, max storleken är 30 mb, den här tar 48 mb. vad är det som inte går? funkar ju för alla andra
www.tbonebeats.com
jag får ingen kod
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
inte? står det inte: Please enter (tre bokstäver) ?
www.tbonebeats.com
feta beats helt klart, 1:an och 5:an var favoriterna :)
Sånnja! Tack så mycket. heprrrrrrrrr!
www.tbonebeats.com
det funkar inte å tanka hem :S dom verkar galet bra ju nån som kan ladda upp på speedyshare ? Pz
Haha, gissa vilken kod jag fick att skriva in? ATL! Nu blirre lednaddning... hoppas jag... =S
The only time you feel alive is when you're dead
verkar ju helt sjukt, funkar ju för mig och nästan alla andra. Ser inte du heller koden med 3 bokstäver?Koden är strax till höger om "MEGAUPLOAD texten" skriv in koden, sen står det PREMIUM, TILL HÖGER OM PREMIUM SÅ LADDAR DEN NER FRÅN 45 SEK, VÄNTA DOM 45 SEKUNDERNA SÅ KOMMER DOWNLOADKNAPPEN FRAM. så svårt är det inte.
www.tbonebeats.com
Riktigt tunga beats, mayne, keep it up!
The only time you feel alive is when you're dead
Tack ska du ha, det värmer i grisblodet!
www.tbonebeats.com
Droppar kommentar nu då det är min plikt ^^ Fastnade vid spår 2 sjukt härligt O.o inte lyssnat längre än så lyssnat på spår 2 nu typ 7 - 10 gånger :P
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
hehe, tja, själv fastnar jag för milfs. kul att du diggar hepåre!
www.tbonebeats.com
Hundsim - Tanakas Toalett Gjort på något av beaten, minns dock inte numret :) Oseriös liten söt session med festligt tema och text
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.