ett mördar beat [freebeat][whiteph]
tja nu tänkte jag bara säga att alla otacksamma snorungar kan hålla käften .. jag orkade inte mixa pianot så mycket så jag vet att det låter plastigt så det behöver ni inte skriva . och det är en anledning varför detta blev ett freebeat .. Länk till www.speedyshare.com/218797212.html kommentera skiten och kicka på beatet och lägg upp i tråden. det här blir det sista beatet jag släpper här på whoa om ingen kommenterar.. tack på förhand pz and love /whiteph
Raymond Loewy @ Facebook
Gillar mainpianoslingan. den va grym
So?
Producent
2008-10-03 16:25
haha, det är väl alltid dom otacksamma som håller käften ändå... beatet i sig var väldigt tråkigt, hade kunnat blivit fetare om du lagt ner mer tid. men ja, är du nöjd så är väl det bra :) nice som freebeat.
skönt kanske kmr kicka på detta:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jafan riktigt fet piano asså! jävligt tight beat i helhet men kändes nånstans endå att nått saknades i verserna :D men men som konstigt sa nice som freebeat!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
FEEEEEEEET kanske blir kick! / Ro
det här beatet vart ju fett ju :D fast ärligt talat pianoslingan lät inte så jätte plastig.. tyckte det lät bra sitter här med en polare hon diggar det med ;) tkr faan att du borde kicka på det , din röst är ju för skön du borde kicka på det lätt :) Peace & Love //Lil Vicciz
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
Kommenterar medans jag lyssnar: Jag tycker att det är fett, men dock kunde det nog vara lite mer fylligare (håller dock med om pianot med plastigheten, inte så mkt men lite) Aja, Annars fett, maybe kick maybe not ? :) Fortsätt prodda o släpp freebeats åt oss på whoa =)
-{remne music 2008}-
Fortsätt prodda o släpp freebeats åt oss på whoa =) word!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
thx alla . självklart finns det för och nackdelar med freebeats.. och det kanske är anledningen till att det inte var så mycket tid nedlagd .. thx till alla lil vicciz: jag pallar inte kicka på det själv :P har redan alla beat jag ska till mitt mixtape och det är det jag orkar kicka på :P haha pz
Raymond Loewy @ Facebook
Jorå, 16 rader vart det. Helt okej beat.Audioforumet Kristoffer - 16 rader (fängslande)
nice fan .. fortsätt kicka på det fan :D då kommer det fler beats det kan jag lova:) pz
Raymond Loewy @ Facebook
jaa du vad kan man säga? Skitbra beat, blir kick dirr slänger upp låten på speedyshare när den e done piiiiiiz & löööv
fan det där är det man vill höra !! upp till dig mannen !!! pz
Raymond Loewy @ Facebook
Skön slinga fan, tycker absolut inte du ska sluta pga dom otacksamma jävlarna ;) pejs
thx mayn .. men man pallar ju inte lägga upp nåt här om man inte får nåt för det .. alla bara laddar och skiter i att kommentera.. pz :)
Raymond Loewy @ Facebook
yes upp:)
Raymond Loewy @ Facebook
whut da deal yo..? klart du ska fortsätta slänga ut freebeats här på whoa, folk verkar ju gilla, kör så det ryker man, det faller verkligen inte mig i smaken, men som sagt, vi snackar om smak här ;) såna här grejer går hem bland new-schoolers, så keep it up! one
Catapults Ent.
soft piano låter inte så plastigt i mina lurar,synthen som är i reffen är lite för hög dock,trummorna är inte så bra du borde ha lagt på lite hårdare trummor som får lite mera plats i ljud bilden...låter lite som att nån blir jagad får en sån känsla av den här haha....peace
thx spell :D höra nåt sånt från dig var fett nice :D och tack för tipsen :D pz and love /whiteph upp nu kommentera :D
Raymond Loewy @ Facebook
ba shu ? :D
Och vem är du ?...
upp ::) kommentera:D
Raymond Loewy @ Facebook
308 downloads och så här några kommentarer !!????? kom igen nu whoa .. var beatet så dåligt :S
Raymond Loewy @ Facebook
Har du inte fått kommentarer som tar upp de flesta sidor av ditt beat nu? :P men visst... När ett beat (som i detta fall) är helt gratis så borde folk iaf kunna slänga en kommentar som uppskattning. fy på er
So?
haha jodå :D men som du själv sa :D det finns många fler med åsikter :Dpz
Raymond Loewy @ Facebook
uppp
Raymond Loewy @ Facebook
grymt jobb! kick direkt!!
http://Gmxmusic.se
"mördar beat" var väl lite malplacerad överskrift hehe.. men jofan, ett helt ok beat. gillar dina mer än de flesta. de sticker ut lite! fortsätt droppa! :)
najs beat!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Bra beat, enformigt men bra.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
thx :D:D fan va roligt att höra :D:D fortsätt droppa kommentarer så fortsätter jag att droppa beats :D jag tar alla kommentarer positivt :D pz and love // whiteph
Raymond Loewy @ Facebook
fortsätt att kommentera nu :D:D
Raymond Loewy @ Facebook
piano slingan var grym , men uttry rymd ljuden var inte uppskaddad.. ändå najjs beat :)
ToNy
okej okej :D thx mayn :)
Raymond Loewy @ Facebook
sjukt dåligt
Rock the beat Ent
anakin vad gillade du inte ? thx mayn pz :)
Raymond Loewy @ Facebook
jag vill bränna ut ditt beat på en skiva och sen hoppa på den ^^
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
tvätta öronen och sluta röka på i källarn ^^
Raymond Loewy @ Facebook
sorry bro allt sög, om du kan måla så vore det nice=)
Rock the beat Ent
du bad ju om min åsikt, dont ask if you cant handle the truth
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
spokie om du är så jävla dum att du inte fattar att jag vill ha tips hur jag kan göra beatet bättre eller eller ändra på något eller säga vad som var dåligt , så kan du sitta hemma med slutspels-skägg och lyssna på valsång istället för att fucka tråden ... du är fan patetisk .. anakin det var bättre :) då får jag försöka ändra på allt till nästa beat.. aya sluta hata era jävla näspetare! pz
Raymond Loewy @ Facebook
du kan ju inte tvinga folk att gilla det precis
den va tyng
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
har jag tvingat någon ? hmm ... du leker hatare i tråden, mannen ingen tjänar på att du är det, säg bara att du tyckte det var dåligt istället för att skriva att du vill hoppa på det .. tänk lite .. du är 19 och beter dig som en 10 årig tjej som precis har fått mens .. pass på dig asså. thx mayn
Raymond Loewy @ Facebook
Melodin var helt okej, men trummorna var inte alls bra, sorry.
Beat the odds like an abusive freak show owner
okej thx mayn :D får jobba mer på den biten :D pz
Raymond Loewy @ Facebook
Kul att du kan ta kritik iallafall :) Fortsätt med det du gör!
Beat the odds like an abusive freak show owner
haha jävla disco beat
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!