I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AngeL - Chillin' on the beach

Vår Hiphop - Beats

2008-05-18 18:32

AngeL - Chillin' on the beach

Tjenare allihopa, var ett tag sen jag la upp nånting men här kmr två freebeats, AngeL - chillin' on the beach e osamplat och aa, ni ser namnet på den andra.. Släng gärna över lite kritik, sitter aldrig fel.. samplade blev inge bra men på chillin on the beach uppskattas det. =)

Freebeatsen

, Angel

2008-05-18 18:43
Tjenare!
Är detta gjort i Fruityloops?
Förstår känslan du vill få påre här beatet men du lyckas inte.
Gillar xylofonen som ligger i början för det är en skön slinga du fått till där men så fort trummorna går igång så ploppar ordet "nybörjare" upp. Riktigt, riktigt fula trummor. Ta åt dig av det och jobba på'rom. För det första ska du skippa reversen, sen ska du byta ut kicksen! Skitfula FL kicks! Om det ska vara ett trallvänligt "Rullar fram"-beat måste du lägga betydligt mer tyngd på både kick och snare. Det är ett lekfullt beat med potential men basen gör det lite för bolibompa.
Tack för mig. En kärlek /Tretton
Rappat skitlänge.

2008-05-19 09:16
Tack, tänkte på trummorna jag med men får inte till dom någe bra i fruity loops, skönare ljud i cubase enligt mig.. Och sen tog ju inte beatet så otroligt lång tid å göra heller, allting är ganska simpelt :) men tack för kritiken, keep it comming :)
, Angel

2008-05-21 14:35
Upp då :(
, Angel

2008-05-29 15:07
Snacka om att folk e tråkiga när de kommer till att kommentera.. shit ta er 30 sekunder å skriv några rader
, Angel