Beatbox Av míg(youtube länk)
Jag som leker lite framför Cammen ! behöver inte berätta om jag är dålig eller bra bara vad ni tycker..(lol!?)
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
La till nån Effekt som visst gjorde mig lite Sne ? hahaha as snyggt inte ju! "vagga" tror jag den heter för er som blev jätte intresserade! pussas jätte ofta
hehe låter nice det där, keep it up
tyng
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Atom-ccc Tack =) Tomkar Tack Tyngaste! ;)
Vill bara säga att alla som beatboxar ser otroligt fula ut när dom gör det ! =) Och du ha fan talang du gör det bra ! Du borde fortsätta :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dumhetskomplex_ ja e säkert ful men extra ful för la till effekt Vagga så ja blir typ vågig i ansiktet =) tack hur som helst =) har de bara som hobby för mig själv o nu för er=)
Producent
2008-05-01 12:45
Ska vi inte bärätta om du är dålig eller bra bara vad vi tycker? Emmmm...
Lite tråkigt skämt kanske "säg inte om jag är bra eller dålig bara vad ni tycker " vad ni tycker är ju om jag e bra eller dålig, så där mitt träkiga skämt ligger=) =D
Producent
2008-05-01 13:17
Aha, det var ett skämt. Sorry trodde bara du var korkad ;P Du är grym btw
hehe då förstår jag =) Tack så mycket , Nu återstår väl vara avundsjuka som ska påstå att jag tror att jag är "ALL THAT" =) Tack allesammans
tack tack, va lite som skriver.. trodde de skulle va fler eftersom jag knappt aldrig ser någon slänga upp beatbox här på whoa , kom igen nu!=)
schnyggt, är bara lite avis på att jag inte kan ;)
Dmz - Träning är ett tips, och försök inte låta exakt som nån annan, de e svårt lättast låta som sig själv sen anpassa andras grejjer efter sin egna stil... typ...eller...nee va inget=)
du var bra men blev lite långtråkigt ibland
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack tack aa vet^^
haha var fett bra roligt med riktigt underhållande ... hur lärde du dej det ? ha det bra paiz!..
gör lite då o då så blir lättare o lättarte , tyack =)
haha nice! :) du var grym
http://www.goteborg.se
tack så mycket Hmr- !
Skön grej helt klart!
I got more kicks than Jackie Chan.
nice man fortsätt så;)
music is my life ,.
tack unt tack=) mer?
DU ÄR JU RIKTIGT SKILLAD ;) ME LIKE YOU BEATBOX ;) PEACE
Länge Lever Svensk Hiphop!
hehe tack abbe! de va snällt, med "riktig" mick o sånna tunga högtalare låter de ju mycket bättre men de e ju något allafall=)
ingen mer som ska säga bu eller bä ?
hörde att du körde lite sfx style ett tag ;)
hehe kanske de=)
hehe :) np
Länge Lever Svensk Hiphop!
1.Någon som beatboxar själv? 2.Någon som sätt dom som beatboxar i talang? Det är ju ett skämt att dom ställer upp ^^ säger inte att jag är bättre, tycker inte de behövs sägas=) men om man ska ställa upp i Tv o beatboxa då ska man ju va tung o så =)
niiice
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
tack¨så mkt the_z !
anybody else?
Kom igen nu någon måste vel ha glömt kommentera ?=)
Producent
2008-05-12 18:26
Fett som fan jag vill kunna:(
Flyger fritt, landar platt
najz. tyckete också dom på talang va rätt keffa. gillar din beatbox. kul att höra att nån svensk gör bra beatbox och inte bara fransmän typ:P one love/ abbe!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
fett med skillad :)
Hojjta för Collab ...
Sådär vill jag också kunna göra, hur gör jag? :D skit grymt
grym
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Du var fet ;D jag beatboxar också, men det gör man vell när man har trökigt / sitter vid datorn och läser långa trådar ;P som nu ;P pu ts khh
Och vem är du ?...
Tackzi mycket det var snäll av mig=)
nice nice, jag tkr dom där pop ljuden va nice. keeeep on to that
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
thanks, länge sen jag kolla tråden, skulle va intressant om fler kunde droppa youtube länk till sina beatbox sessions(heter de så O_o ) puss