I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Steffe - Snabba Cash [Del 2 + Instrumental]

Vår Hiphop - Beats

2008-04-12 18:21

Steffe - Snabba Cash [Del 2 + Instrumental]

Tjena whoa. För ett tag sedan så släppte jag låten "Snabba Cash" och då är det jag
som har stått för produktionen men jag tänkte att beatet blev sådär lite halftdåligt.
Idag gjorde jag om det. Men jag har även lagt in en röst så att ingen kan ta det.
Jag kommer även att kicka en remix från riktiga låten till det här beatet och kommer
att ha samma handling som "Snabba Cash". För er som blir sugna att kicka på detta
så hör gärna av er till mig.

Och såhär blev resultet :

"Steffe - Snabba Cash " <---- "Speedyshare"

"Steffe - Snabba Cash

"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"

2008-04-12 19:28

Det är fett soft

men det skulle bli bättre om du tog bort den där rösten
det sabba allt
det lixom stör flowet om du hajjar
och sen lite grymmare trummor skulle vara bra
iallfall sista kicken så att det blir en hård typ

Men annars är slingan ass skön och jag digga det som fan
om du grejjar det jag skrev
så kickar jag lätt på det
har länge velat haft ett sånnt här beat
men som sagt var
det var lite mini fel som jag hoppas är lätta att fixa

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-12 21:06
SilentHeart: Tack för att du diggar. Jo, rösten finns ju där enbart för att beatet ligger
uppe på whoa och vill inte att någon gör något med det. Är inte riktigt färdigt med allt
heller. Det ända jag kan göra är att byta ut trumman mot en annan.
Men det är tänkt så att trumman ska gå exakt som den gör.
Alltså "kick" (snap) "kick / snap" "kick" "kick / snap" osv. Ja du förstår. Men får se
om jag kan ändra något. Tack igen för att du gillar.
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"

2008-04-13 15:34
Är inte den här midisamlad ifrån typ Backstreet Boys? Synthen ligger exakt som en gammal låt jag blev plågad av för ett antal år sedan.

Låter lite rörigt, men samtidigt lite annorlunda..

2008-04-14 18:33
S-Media: Det har jag ingen aning om, men jag har gjort slingan själv i alla fall.

2008-04-15 19:40
Kom igen nu. 76 gånger nedladdad med endast 2 kommentarer.
Skärpning nu gubbar!

2008-04-15 22:07
det här var riktigt fett, =) bra gjort
hoe

2008-04-16 01:03
Oggylito: Thanks man, det värmer att höra :)

Kom igen nu whoa, upp, upp, upp, upp!!

2008-04-16 12:38

S-Media: jo nått sånt är de.. för ja påmindes också av de. men de va rätt skönt.
och ja tyckte att den där rösten i bakgrunden(som egentligen inte ska va där) va rätt skön ändå.

keep up

if it's not a rapper that I make it as
I'ma be a fuckin rapist in a Jason mask

2008-04-16 14:19
KiXPiX: Tack du med :) Kul att du diggar :) Jo, rösten är ju där för att ingen ska få droppa sina ord på mitt beat :)

2008-04-16 20:08
varför kan du inte slänga ut beatet som Free???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-16 22:00
Den e skön!

2008-04-17 09:02
SilentHrart: Anledning till att jag inte slänger upp det som freebeat är för att jag och några andra ska göra en remix. Precis som det står längst upp.

Shallom: Thanks man! :)

2008-04-22 22:39
Någon mera som slänger hit en kommentar ?

2008-04-23 09:08
Backstreet Boys är slingan ifrån

2008-04-23 09:16
Patte-lol: Haha, är du sjuk i huvet ?

2008-04-23 09:20
Nej men lyssna på orginal låten hitta på något eget

2008-04-23 09:27
jag fick som andra backstreet boys i huvet när jag lyssnade och tänkte samma bana om midi samplat, framförallt för det låter fruktansvärt reason plastigt. sen påminns man av gamla plågolåten från backstreet boys. började skratta lite när man läste kommentarerna och ser att andra var liksinnade

ända som faktsit lyfte upp beatet var rösten för att skydda beatet^^^

kul att du kör iaf

2008-04-23 09:29
hahahahahaha

2008-04-29 00:01
Kom igen whoa, upp nu!! Någon som kan kasta upp seriösa kommentarer ?

2008-04-29 16:14

men hör att det är Backstreet Boys men annars bra ast rösten sklle du tagigt bort , bra jobb :)

2008-04-29 17:12
kan du erkänna att det är en midi fil du har pillat in i fl

2008-04-30 17:11
Jag har inte det!!!

2008-05-01 14:00
Du har ju midisamplat förut med, typ Eminem bland annat, jag tankade hem midifilen och det låter precis så här, ingen big deal egentligen.
Men ganska wack att midisampla backstreet boys :)

2008-05-01 15:18
Men det är inte Backstreet boys!