Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-11 01:08
vad sysslar du med !???????????????????????????? kan du inte höra att samplen skiljer sig rejält ur tempo i jämfört med trummorna borde du ej syssla med beats.
beatguru
aaah vad göruuuu????? får ont i huvet jue!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Var inte så hårda mot han för helvete! alla har vi börjat någongång... Man hursomhelst, du kanske inte borde ge dig in på att sampla grejjer läs på lite mer till nästa gång
de här har inte du gjort ju...
okey sorry då att jag inte är så jävla bra på att göra beat då tänkte bara vara lite shyst men asså om det inte duger skit i och ladda ner det då jag tvingar dig inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-11 14:17
satsa på rappa ist
beatguru
vist
EN SAK BARA.. Asså man måste ladda ner för och höra. Pluss lägger du ut beat får du tåla kritik.
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
ja men asså jag bryr mig inte om kritiken och jag är inte korkad klart jag vet att man måste tanka för att höra men ta och lyssna på original låten det är ingen större ändring allt är nästan lika så sluta klaga och var nöjda eller så gör ni det bättre själv
va heter orginal låten?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
meeh, jag håller med dem , ger dig lite kritik men jag har hört detta beatet typ 1000 gånger ,,, soifjah har ju gjort en låt med ett sånt här beat mannen! -- =)
Ingen som vet vad orginalet heter?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
SERVO han sa precis det om du läser vad folk säger ;)
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
Moderator
2008-04-17 18:10
5Gram P19 : Jag tror han menar de riktiga orginalet som de är sampalt från i grund och botten.
myspace.com/jiahprod
Jag har orginalet, köpte det av killen som gjorde låten ;)
Hail to the King, baby!
jag har ett exakt likadant beat på datorn? fick det för ett tag sen av en polare, öh?
Du har en played out sampel och kassa trummor som ligger snet Fy fan va dåligt det kan bli om man tänker efter
gör det bättre själv palla era fucking koments asså Gör beat fan själv och lägg upp om du är bättre
säg vad ni tycker det var ju du som ville att vi skulle säga vad vi tyckte om beatet...
Hail to the King, baby!
haha vadå överdriva, ont i öronen? haha
asså vf va så fucking hård mot snubben vafan?! vf skriva typ: aaahhh, va göru??? du e kass!.. elr liknande.. shiit! fett dålig stil asså :s . ja tyckte d va rätt nice, men hört liknande dock. men iaf, lycka till me framtids beatsen man. PeYz'N'LoVe
i play with barbie dolls, but im a big boy..right? 0.o
tackar :) Du är nog den snällaste som skrivit här inne :)
Har många sånna här beats, men jag säger så här du är bättre än mig på att göra beats ;)
Fan va alla tjafsar och är otrevliga! Många säger "du får tåla kritik och blabla.." men int i fan är det kritik att säga "SAtan så kefft beat" haha .. trummorna lät för tråkiga, skulle ha varit mer tryck i dom! Då vet du de till nästa gång =) Fortsätta me de du gör och försök utvecklas.
Producent
2008-04-26 19:37
Mikey88 P19 asgarvar åt dig. du har ingen taktkänsla va?
beatguru
Jamen nog hör jag att det är åthelvette otakt, men det var inte de jag ville få fram i inlägget idiot..