"Bettybu" -Mellow Freebeat produced by Spell!
So, here goes... Många kommer säkert ogilla detta beat i och med att det känns ett gäng år gammalt. .. vilket det är :) Men jag har alltid tyckt det är mycigt, så jag hoppas kidsen hittar vad de letar efter om de vill ha gratis Spell´s häromkring, för här kommer en till...Bettybu länk 1 Bettybu länk 2 OBS! Håll ögonen öppna för Chess EP som är inne på det sista varvet efter år av fram och tillbaka hopp... Jag har producerat nära 80% av beatsen på den och Chess kommer sprida kärlek, vett och etikett med sina texter likt ingen annan... one
Catapults Ent.
tungt shiieet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spell vart kommer man kunna hitta EP:n?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
tackar tackar. ep:n kommer att finnas tillgänglig även häromkring självklart ;) så vill man lyssna på den kommer man kunna. P
Catapults Ent.
Producent
2008-03-28 12:49
överlag grymt som fan, men vet inte om jag digga soundet på trummorna dock. hmm..
hets, stress, fest!
tack så mycket folk, fan bamse jag hörde din version av Pussucat Dolls - Tainted love! har du gjort det medvetet..? just wondering. ;)
Catapults Ent.
fett spell , me like =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-28 14:34
Spell P24 har dom gjort en verision av den? har aldrig hört den iaf
beatguru
kolla upp den vet ja, så hör du likheten, hehe... den är slående ;)
Catapults Ent.
Producent
2008-03-28 15:44
jadu. tycker inte jag så mycket. menar, hör du tempot på den gemfört med min? jag har lyssnat på typ 4 st av pussy å alla va samma. bara de "pipet" som jag kände igen som mest.
beatguru
Tycker detta är fett, och att det är schysst att bjuda på det. EP:n lär bli fett intressant. Upp.
Får jag ta bort ett 'fett'? :)
tack så mycket people, kör hårt övere grejerna och se fram emot Chess EP!!!
Catapults Ent.
150 nedladdnigar är en bra ursäkt att uppa tråden.
Catapults Ent.
spell tycker det var ett galet bra beat kanske till och mer kickar på de (: holla at yo boy när ep:et kommer ut e du snäll mayn Bless / Fresh
www.myspace.com/fresh4elements
låter bra man, jodå visst kommer vi låta er veta när ep:n kommer, lita på det ;)
Catapults Ent.
Spell ditt jävla underbarn. blir fan arg på dig! :D
Allt är sant på internet.
barn..? har inte känt mig så ung på lääänge ;)
Catapults Ent.
Alltid roligt med freebeats. men måste säga att du kan så mkt bättre, kan dock förstå att du inte heller vill lägga ut dom som freebeats. fasstnade inte mig i smaken direkt. men ajja pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
fett beat spell
Svammel, nu i din mormors walkman
Fett som fan, riktigt tunga grejer.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Brukar sällan kommentera några beats på whoa då det sällan finns några shyssta beats :) Detta är faktiskt riktigt jävla underbart beats. man får sköna vibbar av de Lovar att de blir kick som fan på detta :) Fred ut! Keep doin ur shit!
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
kul att ni håller tråden levande folk! kommer mer inom kort ! one
Catapults Ent.
oj vad trögt det går... endast 250 nedladdningar???
Catapults Ent.
Jadu,, man får tacka så mycket :) det här var det härligaste beatet jag hört på länge,, det ger verkligen insperation åt mitt skrivande ;) fred'ut
tööööööööööng beat...det blir kick på detta re
fett, länka gärna era grejer folk!
Catapults Ent.
ingen topproduktion direkt,känns som det är något jag skulle få fram första gången i reason ( och jag har aldrig proddat) näe hua, tvär b
Behöver beats !!
super-osvängig swing på trummorna, och dåliga trumljud.. torr och tom ljudbild också. tyckte inte detta var bra :/
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
fett det gubbar, skönt och höra ;)
Catapults Ent.