Moderator
2008-02-29 16:04
Niiice:) det blir kick
fosho
Ice Tail with the icy beats! Grymt beat!
The only time you feel alive is when you're dead
Producent
2008-02-29 18:04
trummorna pajjar det som fan
beatguru
iCeTaIl P20 riktigt nice som vanligt! men vart har ja hört de här beatet förut?
Jävlar så jävla skönt fan jag älskar dina beats PZ and lööööööööööööve
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-03-01 14:45
tack grabbar upp nu då ! more comments !
tkt detta var kasst:/
gaah du är jonas gardell? skojjar du?? vah?? haha du måste skämta? <br> ja de gör jag-.-
good sheit <3 fortsätt
Och vem är du ?...
Producent
2008-03-01 17:12
som sagt trummorna pajjar detta totalt
beatguru
väldigt vackert, men faktiskt trummorna förstör det sköna i det hela..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trummorna är sköna på sitt sätt, men som nämnt tidigare tycker jag inte dom passar in. pz
Det är sant vikkee :) word på dig dära.. som du säger så passar dom inte in här, men det är världens finaste slinga alltså.
katastrof trummor som många redan nämnt
låter lika najs som vanligt :).. men trummorna kanske inte va rätt val.. men blir kanske kick på de ändå :).. diggar dina beats man.. pz
fixa nya trummor så blir de säkert bra :)
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Nice beat! Inget fel på trummorna. Lyssnar man på de övriga ljuden som är rätt så plastiga så stämmer trummorna precis med resten.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Moderator
2008-03-02 15:54
Skööööööööööööönt BEAT KICK ! :D
Frowdan // ATTITYD CREW
tycker trummorna funkar juh '. p
Oh
väldigt fin<3
It's better to give unasked, then giving asked.
yesyes, behöver egentligen inte påpeka det, för det lär ha framkommit att beatet ärpopulärt, och verkligen förståeligt! keep it up, brough! peaz
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
tycker de lät väldigt trist..känns inte som att du lagt ner så mkt tid på beatet
Fanns nog inget bra med detta beat.
Promotor
2008-03-03 13:10
gillar ditt sätt att leka med hi-hatsen, det lät riktigt skönt! Dock är detta för kärleksfullt för min typ :P kul att höra nytt från dig ice!! När kommer du ner då?? pz
Riktigt skönt beat :) diggades som fan här :) blir kanske kick på det här ;)
Håll huvudet högt! Oavsett vad folk säger
Moderator
2008-03-03 20:01
haha opt har udnrat över det länge när får jag :D Peace !
Ruggigt nice. Håller på med en låt as we speak, droppar här sen!
snabb takt, annars felfri i mina ögon! :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
otroligt sköna slingor på alla dina beats, men trummorna är helt dåliga på alla dina beats också..
Dunder måste jag säga. Aldrig blir man besviken. Kickar lätt detta beat :)
It must be LiiCee