Moderator
2008-02-19 21:11
J-A - 32 st freebeats!
Ja sådär då, då har man suttit och sparat ner allt skit man haft legat och skräpat. Vissa beats är riktigt gamla och lite halvtaskiga sådär men jag slängde med alltihop endå. Kanske nån som har användning för dom. Och så finns de ju dom beatsen som är riktigt feta som jag nästan lider lite av att bara ge ut såhär som jag egentligen hade velat gjort nå fett med, men men. Vissa beats har jag bara loopat för att få ihop nåt av och vissa är med intro - vers - reff osv osv. Är de nåt speciellt beat ni undrar hur de är uppbyggt så är de bara fråga i tråden. Jaja hoppas de smakar! Nu skulle jag även va väldigt tacksam om man fick en del kommentarer också nu när man bjuder på en massa beats såhär. Spotta gärna in en länk här i tråden om nån skulle kicka på nåt av de också :)Tanka här! Skriv in koden uppe i högra hörnet, tryck sen download. Vänta tills tiden har räknat ner och tryck sen free download. Fred ut! (Inlägget ändrat av J-A 2008-06-11 21:34:51)
myspace.com/jiahprod
Dem funkar inte för mig, Även fast ja laddade ner rar programmet
Moderator
2008-02-19 21:26
Får fixa nya fräsha länkar imorn.
myspace.com/jiahprod
Moderator
2008-02-19 21:27
det går inte att tanka dom?? :/
Moderator
2008-02-19 21:31
De beror på att de är många som tankat under en så kort tid men jag fixar fler länkar imorn, har inte tid just nu. Du får vänta tills dendär tiden har gått ner till 0 då kan du tanka.
myspace.com/jiahprod
kej,,, *skuttar av längtan* :)
första och andra funkar inte för mej men dom två sissta funkar :P
riktigt softa beats. det var många beats så såklart fanns de ett par man inte diggade, men hitta ett par som ja faktsiskt kan tänka mig kicka på i framtiden. tack för dom beatsen som var bra iaf! :) mycket bra jobbat på dom !
Jag postar en länk med alla beats i samma rar-fil om en kvart. :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan vilka tunga beats fett grymt tummen upp för detta ...
ska lyssna imrogn så får du en lite gullig kommentar imrongr som du förtjänar eftersom du har gett alla oss 32 beats :)
Har inte lyssnat på beatsen, inte ens tankat färdigt ännu - men detta är kärlek. Tack!
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
bra initiativ, mer sånt här.
Catapults Ent.
Riktigt grymt, Enköpingsbor kan överaska dom med =)) denna tackar vi för <33
//xtype av Pitbull Productions. www.djpolar.se
túng äruuu
riktigt vänligt av dig :)upp på denna och godnatt, klockan är för mycket, även för sköna freebeats
"Jag hatar citat"
Moderator
2008-02-20 04:57
Kul som fan att folk uppskattar :) Bara fortsätta tanka och skriv gärna nån rad vilken ni tyckte va bäst osv :)
myspace.com/jiahprod
Din stålle! haha ärligt vissa beats va astunga, lite som sagt dumt att lägga dom i där, men du får fam för detta iaf hoppas jag:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Fungerade direkt för mig att tanka. Vissa beats var väl hyffsat bra, och vissa inte. Tycker det saknas något riktigt fint kärleks / sorg beat faktist. Men big upp !
100procent
Props!
Här kan du klassas som jäkligt givmild. Finns så klart några som är sådär, några softa och några riktigt feta som inte ens borde vara här. Riktigt jäkla schyst att lägga ut dem till folket! :)One love, Yez.
One in a milli-on.
Moderator
2008-02-20 17:54
Tack som fan alla :) Kul med mycket kommentarer.
myspace.com/jiahprod
Du är snäll du Joacim ;D
SignatuR^
J-A , you're the man, and u know it;)
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Nice man! Vilken välgörare du är. Har inte lyssnat igenom så noga men jag fastnade verkligen för 54an och 65an :) Man tackar!
Cheese & peace
över fett :)
Producent
2008-02-21 16:21
Fyfan! Många sköningar i den här! Skitnice initiativ alltså!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Herre gud va underbart att man lägger upp 32 dösköna beats :)
Big up till J-A..
Veckas hjälte :)
Pz
som skrivet ovan bra initiativ =) har inte lyssnat på beatsen än men måste ge lite propps ändå känner ja. lycka till i fortsättningen! /andre
rungt som fan j-a ;) najjs med beats:D ba välja o vraka;) big up
ROUSU
Tycker de är ganska snålt av dem som tankar och inte kmmenterar när han ger bort 32 beats bara sådär :P
SignatuR^
sånt här gillar vi, big up!
Tack för att du räddade min helg. Detta uppskattas enormt mycket! beat för alla smaker och tycke, riktigt nice!' TACK!
Moderator
2008-02-22 17:31
Som sagt, kul som fan att de uppskattas :) Glöm inte posta om ni kickar :)
myspace.com/jiahprod
den första delen står det File not exist
Min signatur är inte så viktig......
props mannen, riktigt tunga beats :) pz !
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
tackar och tar emot, riktigt nice!
-
grymt mycket bra beats asså, feta props till dej för detta :D!
Riktigt grymma beats!
Ny Användare : ReskOnee
76:an 9:an 21:an Dom föll mig nog mest i smaken, fast det var inge fel på något beat överhuvudtaget :) Biggie up
Tunga grejer det där! Thumb up, homie!
The only time you feel alive is when you're dead
Damn en hel del grymma saker!
http://www.herrbitter.blogg.se/
många kvalité beats, tack för detta =))
Moderator
2008-02-24 18:03
Kul att många diggar :) Ingen som spottat på nåt än?
myspace.com/jiahprod
Hej, har precis lyssnat igenom alla beats å tycker att du är bra på det du gör, fast diggar tyvärr inte de flesta. Inte för att de är dåliga, mer en smaksak. Annars finns det några beats som jag skulle tänka mig köra på, vem vet det kanske händer någon dag, haha. Men fett med propps till dig för att du tagit dig jobbet att göra så många beats å sen lägga upp dom gratis, skitnice! Fortsätt med det du gör, någon dag kanske de kommer något freebeat från dig som är i min stil! :D