här kmr lite konstruktiv kretik, ja e ingen beatmaker men ja säger så som jag tycker att det låter i mina öron :) Allan: Gillar trummorna, beatet är tungt utan tvekan, dock tycker jag att det låter lite enformigt, men somliga gillat sånt, men jag gillar inte detta fullt ut, men de e helt klart nån som kommer kicka på det. Chea: Nej detta var inte alls nått som föll i min smak, har aldrig gillat sånnahär beat Criminalz: Detta gillade jag, sköna strings, men det skulle låta ännu softare om du varirerade lite mer med trummorna, men detta var fett enligt mej, kanske blir kick på ! Feelin U: Skön känsla i beatet, gillade att det stannade upp lite i bland, låter bra genom jobbat inget beat jag skulle ha kickat på men detta kommer många kicka på känns det som. Heavy Kings: De här känns inte lika genom jobbat som dom andra :/ men helt klart ett okej beat It is what it is: Skön känsla, gillar slingan, detta var soft keep it up mayne, första gången jag hörde dina beats och blev värkligen inte besviken! som sagt kanske blir kick på criminalz :) fortsätt göra beats ! pz