I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ande Productions: Några fresh freebeats, Jazzigt, Tungt, Galet, Kärlek m.m.

Vår Hiphop - Beats

2008-02-04 15:37

Ande Productions: Några fresh freebeats, Jazzigt, Tungt, Galet, Kärlek m.m.

Om ni kickar på nått av dom så langa upp audio.
Vill ni ha fler beats, så langa upp audio.
Be good

http://www.speedyshare.com/148544679.html

2008-02-04 16:39
ny länk
"Jag hatar citat"

2008-02-04 17:51
Detta har jag lagt upp som free tidigare. Kul skit om man jämför med ditt "Chea".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-04 18:25
Snyggt samplat Butternuts, dock skulle jag skippa "stringsen" om jag var du!
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-02-04 19:10
För det första skulle en apa kunna klippa den samplingen, det är två toner på ett piano. And don't fuck with my strings.

:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 09:33
här kmr lite konstruktiv kretik, ja e ingen beatmaker men ja säger så som jag tycker att det låter i mina öron :)

Allan: Gillar trummorna, beatet är tungt utan tvekan, dock tycker jag att det låter lite enformigt, men somliga gillat sånt, men jag gillar inte detta fullt ut, men de e helt klart nån som kommer kicka på det.

Chea: Nej detta var inte alls nått som föll i min smak, har aldrig gillat sånnahär beat

Criminalz: Detta gillade jag, sköna strings, men det skulle låta ännu softare om du varirerade lite mer med trummorna, men detta var fett enligt mej, kanske blir kick på !

Feelin U: Skön känsla i beatet, gillade att det stannade upp lite i bland, låter bra genom jobbat inget beat jag skulle ha kickat på men detta kommer många kicka på känns det som.

Heavy Kings: De här känns inte lika genom jobbat som dom andra :/ men helt klart ett okej beat

It is what it is: Skön känsla, gillar slingan, detta var soft

keep it up mayne, första gången jag hörde dina beats och blev värkligen inte besviken!
som sagt kanske blir kick på criminalz :)
fortsätt göra beats ! pz

2008-02-05 13:49
peramaki: tack så mycket för din kritik, som sagt det är olika beats så jag hoppas att någon gillar någon av varje :P

kickar ni så posta o UPP förfan ni bara tankar