ja du måste vara kändis på whoa för att få kommentarer, sen när du blivit känd så kommer du få kommentarer som du e bäst, älskar dig, du e sveriges bästa producent och sen flyter de bara på med all möjlig jävla rövslickeri enbart för att du ska tro att dom står för sina ord när dom egentligen bara vill åka emd i samma båt som du för att dom tror att dom kan få ett namn i hiphop sverige så. men jaja nu när du vet det kan vi ju gå vidare till beatet. tycker de faktist e ganska sooft, hade velat ha lite mer fart i det, tycker de blir lite tråkigt nu men endå helt klart godkänt. sen borde de varit lite långre också tycker jag, de vart typ 1 minut när ajg tankade ner de, hade varit bra om de varit upp mot 2-2.30 iaf. men allt som allt ett helt ok free med lite brister för att vara min smak men WTF de eju frit och de e nice. big upp för de du gör ps: tror aldrig att jag skrivit så här mkt i beatforumet förut:P man skulel ju nästan tro att jag slickar ass;P sov inte på detta!FUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
www.myspace.com/naturmusic