Producent
2007-12-03 13:38
Benne - Beat 21! Helgens arbete
Aow, här är det, Beat 21. Vart inte så fint me klippningen åså, men annars vart ja hyffsat nöjd med det =p Detta beat är dock inte free. Kom gärna med kritik, på vad som är bra och vad som är mindre bra=)LÄNK Peeyz in tha middle east //Benjamin
dom säger att jag kan göra beats...
FÖRST!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Skiit skönt! Vill ha! Säljer du de?
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
ma fuckin gud, riktigt fet riiktigt bra gjord beat måstre jag säga, har inte hört en enda beat som jag inte tyckt om från din sida, blir bara bättre och bättre du växer dig stor mannen fortsätt såhär så kommer det bli du som proddar dom stora brää :D Peace mannen keep tha shiit up // BetongBlocken, Simon
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Fliipish P12 antagligen är den ju inte free! kan du ladda ner den?
Säg till när du är klar med sofijah, har saker på gång som jag tror du kan hjälpa till med. Väldigt skönt beat btw. Du blir bara bättre och bättre.
Beatet är inte free men de kostar inte heller, de är reserverat av sofijah, tror inte att de kommer skikas te andra heller,
nej antagligen inte... :S
jag kunde inte lyssna på det men jag litar på dig benne, det är säkert lika skönt som alla andra beats du har gjort! <3
Riktigt nice, allt, inget fel med det, 100% perfekt!
Milen
Gåshud Z Antar att du ska lägga ut de som säljbeat, såå vad ligger den summan på då?
www.myspace.com/naturmusic
Varför inte free? :( Dunderfet var den .
haha, vi bor på landet!
era dumma as. läs tråden, INTE FREE! antagligen till sofijajafhabag, hon bruden iaf...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
de va riktigt nice bra jobbat benne :D Peace
tja min vän du är gryyyym som vajnligt utvecklas verkligen diggar pianot allt är fullt av harmoni du har lyuckats verkligen bra med denna :) lyckatill du kommer bli stor du utvecklas hela tifen som jag sa :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker du gör helt rätt att inte göra freebeats längre utan försöka utveckla dig själv tillsammans med sofijaah tror jag det kommer bli många intressanta låtar och jag är helt imponerad över dig som faaan. ha en trevlig kväll //hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice :)
Drick upp din läsk o dra
illa att DU benne gör beats till sofijah :/ dra dom till någon som kan kicka fett på skitet istället! aja beatet va skönt iaf, puss
Sleep is the cousin of death
Måste faktiskt hålla med B.N.B... Det är en duktig pianist & producent som går till spillo... Beatet var harmoniskt och bra!!
www.eddaonline.se
Tycker det var svin skönt hörre du du! :) du vet vad du gör, och du är bra på det :D
nice nice mannen peace!!!
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
Kan inte lyssna =/
www.samyprod.com
håller med edda där asså :) fett nice!!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
du sätter press mannen, bra jobbat! basslingan dödar
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Om jag får säga det... :) Det är behagligt men de dödar inte enligt mig! Allt jag hört av dig är piano, kick, snare, string, bas.. Det är din grej, de har jag hört.. men då tror jag att du ska testa något nytt nu. Jag är själv producent och jag skulle aldrig sitta och göra piano beats day in day out! Ha gärna pianot kvar nångång, men det måste mer till, ny stil, nya sounds, de kommer bli chillnääni då alltså! En ska till, försök mixa och mastra dina beats, de blir mycket bättre då :) Keep on rollin' ! / Don C!
Alla måste göra sitt!
Producent
2007-12-04 19:02
Cezaro, tack så mkt för den kritiken =) Eftersom ja är pianist blir det mkt piano i mina beats, men ska försöka köra andra grejer oxå =)
Fett bra ngt av det bättre jag hört =)
http://www.myspace.com/peppeprodd
Denna beat e riktigt najs , jag ryser fan . såååå....... Hur mycket ? :D ;)
damn vilket fett beat, så jävla fiiint!! =D Keep it up mäyn! pzzz
Gangsta Rap Made Me Do It!
Att folk inte kan läsa trådskaparens inlägg noga innan de postar något eget inlägg är bara starkt irriterande, och då syftar jag på er som frågar hur mycket beatet kostar och om det är free när det står tydligt att det INTE är free och att han inte kommer droppa free beats på ett tag p.g.a. att han proddar beats åt sofijah. Läs ffs!
Grymt bra beat Synd att det inte är free xD Du är skicklig mannen =D Keep up the good work mayn ;) (Y)
fett beat mannen ;D
Producent
2007-12-05 23:45
nån mer? :)
Fett skön beat. Du har riktig talang att skapa go musik mannen. Keep it up ;)
Mawid
undrar fortfarande vad beatet kommer kosta om du ska sälja de?!
www.myspace.com/naturmusic
Nu hörde jag, haha! Bra beat, kickar gärna! www.myspace.com/samysamylre Har bara den låten!
www.samyprod.com
Producent
2007-12-07 15:11
nån mer? =)
JAG VILL HA :D
Södertälje
mah tjockt nice benne bro.. nog de bästa jag hört från dig kan jag tro ;).. keep it up..
Producent
2007-12-09 16:43
thx boys ;p
benne, kolla min myspace.. din stil på beats passar min stil på rapp.. lyssna iaf..
www.myspace.com/Maketo you will not regret it!!!
fortsätt droppa bra...!
Producent
2007-12-13 19:36
hehe detta beat kommer ja alltså inte ge bort eftersom de redan är reserverat, bara så ni vet =p menmen, kom gärna me mer kritik =D //Benne
Jag skulle gärna vilja ha beatet! det va det skönaste asså;)
|†| www.Justic3.inc.se |†|
Producent
2007-12-17 14:07
har några intresserade köpare, den som vill ha det får skynda sig nu ^^
ny länk tack de skulle vara jätte snällt :)
Tyvärr kan jag inte lyssna för när jag försöka nå sidan blir det ''angreppsrisk - tillbaka''. Antar att det är dunderfett!
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
snälla jag skulle behöva detta beat tilll min texst om min tjej som gick bort :(
Och Benjamin du har inte svarat på mitt meddelande sedan november ;)
aha lol detta var ju 3 år sen haha