I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HipHop/RnB/Soul - Produktioner 4 free

Vår Hiphop - Beats

   

2007-11-16 14:48

HipHop/RnB/Soul - Produktioner 4 free


Seriös Producenttrio från Göteborg som exklusivt arbetar utomlands främst i USA och England skänker bort beats till behövande artister inom Hiphop/RnB/Soul.
Vi känner inget behov av att tjäna småpengar av folk som inga pengar har utan tycker att det ska vara självklart att man ska kunna bidra med gratis produktioner till folk som kämpar och behöver den hjälpen. 
Vi har freebeats åt alla men seriösa artister/rappare har självklart förtur.
Vi föredrar att någon använder våra grejer på en platta än att dom bara har dom hemma på sin dator för showoff.

Men vi har flera hundra färdiga och halvfärdiga produktioner som vi ger bort nu när vi vinterstädar och så länge ni motiverar varför ni behöver hjälp och vad ni ska göra med produktionen så hjälper vi er om vi tycker det låter rimligt.

Adda mig på msn
[email protected]

Så kan vi disskutera vidare

OBS! Även om det här inlägget kan verka oklart eller rent av oseriöst pga atmosfären här på whoa(har förstått att det läggs upp massvis av oseriösa inlägg och anonser etc här inne) så försäkrar jag att det i detta fallet inte är det. Jag kommer inte hålla mig det minsta uppdaterad genom den här tråden utan kommer endast svara via msn. Har helt enkelt ingen ork att göra annat.

Long live the non commersial music and art!

Urbanstreetlabs.