Tu me plais beatet ;)
Alla som hört låten och gillar den men som inte hittat instrumentalen.. jag har gjort en egen version, i 2 månader har jag suttit och donat och meckat ihop detta värdefulla beat på egen hand för att få det att "likna" Tu me Plais instrumentalen så mkt som möjligt, nöjd är jag fanimej kraftfullt. Jag har klippt trummljud och dylikt direkt från filmen Taxi där man kan höra instrumentalen när Daniel och Emilien röker på i Daniels garage/vardagsrum. Hämtade låten "Freddie Jackson - I don't want to lose your love" och cutta samplingen, la en basslinga på. Själva grovjobbet att sätta ihop beatet var ju självklart det lättaste. Men att göra alla ljudinställningar för att få den att verkligen låta som i filmen tog nästan all denna tid.. 2 månader asså. Nu e jag en så jävla snäll grabb så jag tänker ladda upp beatet, ska ni kicka på det vilket jag helst inte vill höra att folk gör (detta är ett beat man pumpar, inte rappar till.. man ska helst pumpa de i bilen!) så hör gärna av er och skicka audio isåfall. Länk kommer snart till beatet. KRITIK tack!
Langa tunga beatz!
öhhh?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
där har ni länken
Langa tunga beatz!
hade vatt rätt skönt o höra va folk tycker
Langa tunga beatz!
de e rätt soft, fast basen kanske e lite för hög??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de är meningen att den ska va.. tja.. hög, lyssna på orginal-låten, men tack=D
Langa tunga beatz!
skönt fast för hög bas asså
nejnej, basen diggas här =) feeet mään, keep it up! och thaanx för beatet <3
vi zez~
lungan allihop=) tackar er, jag gjorde såhär eftersom det finns säkert folk som sjukt gärna vill ha instrumentalen lika mycket som jag vill. Så jag kände mig fan bara lite extra generös ;)
Langa tunga beatz!
som sagt, kritik är bra.. fortsätt kommentera, jag tar vilka kommentarer som helst. Vill höra va folket tycker! Har man lyckats med nått?
Langa tunga beatz!
Ja gillade basen, trummorna hatade ja och samplingen va rätt soft.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Det här var riktigt soft faktiskt :)
Allt är sant på internet.
schysst schysst, trummorna är cuttade direkt ifrån orginal-låten i filmen så dom ska alltså låta så.. tack för kommentarer och kritik i vilket fall alla!! Fortsätt kommentera=D
Langa tunga beatz!
shiet vilket jävla jobb för ett beat hahah :D men de blev rätt soft inget ja letar efter men sparas nog! pz
Sleep is the cousin of death
themax X18 Jag laddade ner original låten från filmen, Ditt var mycket likt. Mycket slit för att få till det så lika. Jag tycker personligen du gjort ett bra jobb. Och Whoa borde vara tacksamma för en person som är så generös. Ha de!
/Dj_Leon
Sometimes you win and sometimes you lose!
León P19 Tack som fan=) Jag är verkligen sjukt nöjd med det. Skönt att höra att folk uppskattar ens jobb=D
Langa tunga beatz!
tyckte det var bra jag med :)
schysst kritik =D de e härligt hör ni! =D mer xD
Langa tunga beatz!
btw, lyssna på mer fransk hiphop allihopa! De e lätt den ägande hiphop-genren i Europa! Ni som inte hört, ladda ner Taxi Original Soundtrack så får ni ett bra smakprov ;) Annars kan ni oxå adda min msn [email protected] så skickar jag shit till er.
Langa tunga beatz!
tack tack, more comments please! =D
Langa tunga beatz!
altså. ni måste vara tondöva. för basen är så jävla ostämd till det andra. basen förstör beatet. trummorn kan diskuteras. men du måste göra något åt basen. jag lider för det lixom skär sig. annars är det en bra sampling.
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
martin_lof spela låten i dubbelt tempo så hör du att den inte skär sig
Langa tunga beatz!
Battlerappare
2007-10-22 15:25
love it :) key om man kickae elr? pz å tack för ett fett soft beat !
JoaquinRoyale
way too hög bas asså trummor o allt ska dras upp mixa skiten o få upp alla volumer sen mastra de!
davidbeats, söder om stan!
fett som fan.. ska göra nått på de här omedelbart ;)
Crunch kommer in med mac ten's och granater med extacy i magget sätter jag folk i extaser
themax X18 Basen är ostämd. hör du inte de?. jag ska väl inte behöva spela beatet dubbelt så fort för att slippa höra att det är ostämt? är det ingen annan som hör att basen är ostämd? eller ni kanske inte hör skillnad på falska och rena toner?
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Skit bra beat ^^ Jag gillade basen men tyckte att den var lite plastig och inte så mkt flyt i. Jag har däremot inte hört orginalet så jag kan inte bedömma den så eftersom att du gjort en efterlikning. Men det låter fett ^^ keep up.
http://Gmxmusic.se
ganska skönt!! in och komentera på mitt beat jag la upp för en timma sen ... titta på redikalneutral
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
ja kicka förfan=) men ni måste skicka audio, vill gärna höra;D
Langa tunga beatz!
fortfarande med elr?
Langa tunga beatz!