Hock - Flowers Freebeat
Jag la upp en tråd och tänkte ge bort beatet, många var intresserade och jag tyckte det bästa valet var att slänga upp det som freebeat, och nu har jag gjort det så varsågod whoa!Här har ni länken Länka gärna i tråden om ni kickar och kommentera gjärna!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Och att ja stavade fel på gärna skyller ja på att ja är nyvaken!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tungt mannen svär! tack för free diggade d mesta peace!
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
älskar dej ! Gifta oss ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ny länk !
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Kul att ni diggar, slänger upp ny länk snart.
Hock bra att du la up de som free beat,, eftersom de där beatet redan finns ute på internet som en "lite" annan version, men dom är ganska lika. Tack iaf - Peace
aa de va KoOl:) men är de inte samma sampling som RMK och WINI - förlåt mej? har för mej de iallafall. men men, de va najs, pejjjsz
"Lev livet, ingen har ändå överlevt det"
38 inlägg när ja la upp beatsnipp med accapella, många som ville ha det då, ingen som vill ha när ja väl släpper de som free?
Låter bra! Två tummar upp!
Tack. c:a 150 nerladdningar och bara 6 comments är väl lite snålt?
Jävligt bra det där mannen ;) Kickar man jävligt lätt... Det var faktiskt ett sånt här beat jag var ute efter :D Bra gjort :D
tack
Producent
2007-07-01 14:58
Vilket mysigt beat! Fick en helskön känsla när jag hörde det :) Jag är fortfarande skyldig dig kebab!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Tack joto, ja de är du:)
Producent
2007-07-01 23:24
Fett blir kicken
Flyger fritt, landar platt
coolt
skitfet sampling och ett härligt beat, men eftersom jag är en gnällig jävel så skulle jag vilja ha lite mer tryck i kicken. och kanske en till klapp. fett i vilket fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
butternuts Gjorde de till en kompis, lät helt annorlunda från början, då va de snare och shit, sen ändra ja om de som han ville ha de typ.
that's the way to do it =)
Okej det här va de sista freebeatet ja la upp här iallafall.... Tack ni som lagt en kommentar, ni kanske kommer hitta freebeats av mig på min hemsida senare.
d va bra beat men mannen! no chopping = no skillz
and ya already should, and from now on know, capra beats
Capra P17 Men mannen, de är nästan 1 år gammalt, och jag skulle inte lagt de som free om ja tyckte de va bra, men tack ändå!
jag ska sluta sampla
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
det låter finn fint hehe :) riktigt bra beats du har på din sida :)
kishore82 P25 Tack, tycker dock att beatsen ja har på min sida är skit!
Jag tror nog folk vill ha de,, men de är att du "tänkte" sälja de, som folket komenterar, Till exempel, de va en snubbe som la upp ett beat för ett litet tag sen, han skulle sälja ett beat som va grymt bra, Ingen trodde ju att han hade snott de så folk försökte ju köpa de, nån kanske köpte de också,, Men för nån vecka sen när jag kollade på youtube på olika videos då kom "orginalet" fram, med en engelsk sångare, då blir man fett lack när man ser att folk tar beats och försöker ta äran, förstår du? Men du la up de som free o vi diggar de som fan iaf jag, !Big up for you ! - Peace mannen, 1(Dock så VET jag att du har fixat me de själv också för de är inte samma saker på de, Du ändrat lite me en skyst still.) 2(Dock ska jag inte döma, jag har bara lagt ett exempel, vem vet dom kanske passar? för jag vet ju inte allt, de vet nog ingen annan heller.) Tackar mannen för beatet,!Keep it up!
fett beat:D
Sampe P-1 Jag förstod iprincip inget av vad du sa men tack om det var menat som något positivt!
Bra fast rätt uttjatat beat.
Mikael Söderlund was here!
Thnx määyn
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Om du kollar igen kanske du göra de?. positivt de är de! - Peace
Riktigt mysigt och skönt beat;) du har verkligen lyckats;):D Men L2C är bättre:P:D haha:P:D Ne men över till det här beatet nu;), Det låter riktigt mysigt, blir säkert kick på denna;):D Skriver en text just nu;):D Men Gillar Clapsen, Trummorna låter riktigt mys och pianot är riktigt skönt och så Reffen är lite småmysig, Denna får 9/10 av mig, PS. La2nic vann eran beef:P:D
Peace im out!