I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maeijstro här med 2 st skrytbeats [Freebeats]

Vår Hiphop - Beats

2007-06-16 20:23

Maeijstro här med 2 st skrytbeats [Freebeats]

Det första beatet "Beat 8" gjorde jag för en vecka sen men har aldrig lagt ut det föräns nu.
Det andra beatet "Money" gjorde jag klart nyss och liknar lite "M.O.P - Stand Clear" i introt. ajja men tanka, lyssna och kommentera! :P

Beat 8 "Högerklicka spara mål"

Money "Högerklicka spara mål"

Bara 2 tappra försök till skrytbeats haha :P XD

Säg vad ni tycker :P

Peace!

.:Maeijstro Music 2007:.
www.myspace.com/maeijstro
www.myspace.com/maeijstro

2007-06-16 20:24
glömde säga att båda är osamplade :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
Producent

2007-06-16 20:42
Nu ska vi se vad du har för godis åt mig :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent

2007-06-16 20:48
Beat 8 - Det finns potential att göra det här beatet bättre. Stelt och enformigt, och ner den snabba hi-haten kom in blev det mest bara jobbigt. Refrängen lät mera som ett scenario ur en dålig b-skräckis. Tung kick dock...

Money - Låter jävligt mycket som den där låten med Ali G. Tyckte inte att du lagt rätt ljud för varandra. Den där mörka synten (eller?) passar inte till pianot :/.

Men fortsätt göra beats! Det finns potential till att göra bättre!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2007-06-16 20:52
okeeej :P men det kommer inte släppas mycket freebeat på ett tag :P för jag har fullt upp att prodda åt Dixza's nya skiva :P

tack änddå peace:P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro

2007-06-16 22:05
upp whoa :P ffs!:P

2007-06-17 12:05
dom är bra, men kan ju va bättre men, bra ändå :)

2007-06-17 13:12
okeej:P

2007-06-18 22:59
"M.O.P - Stand Clear" i introt. ajja men tanka, lyssna och kommentera! :P

hehe det är inte så att du har lyssnat på den samtidigt som du gjorde låten? :P
In the quiet words of the virgin mary: come again?