.060 - Sorgens dag![fritt] osamplat
Yes nu är vi här igen, vi satt och pillade lite och spela lite(jag,nikkz och hans farbror) på ett litet beat och vi blev rätt nöjda,Vi tänkte inte lägga upp det som free för att folk klaga på partyhaj beatet att det inte borde vara free, men detta får ni av oss från NAVET.060, 1. Tanka! 2. Lyssna! 3. Njut! 4. Komentera! 5. KICKA!!
intro x många bars
ref: 8 bars
vers : 16 bars
ref : 8 bars
vers: 16 bars
ref : 8 bars
Vi tackar för oss från NAVET.060 och hoppas alla får en bra sommar med massa TYNGA GYZZAR!!! NAVET.060 - Sorgens dag
Spelar du trackmania nations?:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock, jajamensan :) spelade nyss^^
Hock? TM!? det är ett beat :( kommentera :D
detta blir nog sista freebeatet från våran sida :)
NickyKicky: okej tack, nästa gång kanske det kommer nått i mer i din stil, bara hålla utkik, vi kommer droppa lite freebeats så länge folk komentera beatsen, men kul att du tog dig tid och lyssna! peace
Moderator
2007-06-05 16:03
Tycker det låter riktigt bra faktiskt...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Perfektion; jävla nice att du diggade :)
Perfektion, tack så mycket. Hoppas nån mer kan ta sig tid och kommentera? vore lite snelt av er hestar faktiskt!
22 nerladdningar och 2 komentarer! snälla whoa, orka slänga upp freebeats här!
Ska kicka på det....fortsätt lägg upp ni är grymma killar;):D
Keep your head high
tMy06 P18 Haha vi spela på samma server:)
Och nu till beatet, tycker de låter bra, inte för mycket ljud så de låter chill, fetare bas skulle däremot inte vara dumt, men bra för att va free!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nice mannen =D Detta kanske e någe man kommer kicka på =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det låter riktigt bra, ni får fan så lov att langa fler ;>
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
hahaha nice grabbar kul att ni diggar, kicka gärna, frittfram! till dig hock, nice:) nickar du hock där med? villken klan spelar du med btw?^^
tackar =), kommer nog upp mer så småningom.. om whoa blir lite mer kommentar-snälla, och lite kritiker vänliga så man vet vad som kan förbättras så langar vi kanske nåt som är klockrent för just den personen m.m, kan även skicka meddelande så kanske vi proddar ett beat billigt åt er. MEN kommentarer är förstahandspriset så ZUP! langa lite nu =) pz
riktigt bra, dock inget jag skulle kicka på, men finns säkert dem som gör det ! , tummen upp (Y)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
tack tomkar, kul att du diggar :) ah säger som förut, kanske kommer nått du diggar ;)
Jävligt soft! blir nog en kick på detta!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
tMy06 P18 Nickar Hock, Kör för rmc så mitt nick är RMCHock;)
grabbar, ta sånt i gb? =D
markulin, stort jävla tack =) värmer.. kanske kommer upp nå mer här nudå, känns mer positivt nu! Ta er tid att kommentera nu grabbar. btw marku, beklagar sorgen =(
grymt bra!! Precis vad jag letade efter. mycket bra gjort. Peace
Riktigt skönt beat.. Detta blir det något på
Jag är faran som lurar i natten!
DANNE! JAG HAR FANIMEJ FÖRETRÄDE PÅ DENNA! RULLA UPP LITE DIN PUSSY! IT'S MINE!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
detta var soft (:
Get MAD and change
Fett bra (Y) :)
This is who I am ! ;D
haha tack allihopa =), lite mer kommentarer kan man få- räknar med åtminstonde 50+ ;o snålisar :'/
fan va skön kännsla man får av de! dock vart de enformigt vilket de absolut inte skulle bli om man tex la sång på de! vilket jag tror passar bäst på detta, du proddar inte hiphop mannen de är typ pop de där, testa ge dig in i den branchen å se tror fan du skulle komma långt asså:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
oooooh så jävla bra!
Bildar ord av bilder
tack grabbar, det är kul att ni diggar, säger som nikkz, att det blir roligare att slänga upp freebeats här! fortsätt komentera!
yea fett var detta det gillas...
Södra 16 Studio
nice grabbar kul att höra :) UPP!!! langa gärna låten här fall det blir kick :);)
haha tack laash =), rätt ska va rätt och du hade rätt :D peace grabbar
NIKKZ?! HAHA, okej :) bra att det diggas ^^
Producent
2007-06-08 01:59
Tommy tommy tommy.... Nice beat bästa beat ni gjort och jag tycker ni ska ge joutzen alla beats ni gör så är det helt enkelt!
Flyger fritt, landar platt
Det va Jävligt Najs ;) Peace
http://www.myspace.com/KriTaaaN
kul att du dugga, upp nu whoa
fan va fett det var! nice mannen