Navet.060 - Partybeeeat brushan!
Eftersom folk var så snäll och för en gång skull kommentare på whoa! och tankade beatet "Bortom verkligheten" så finns det ett fetare beat precis HÄR. tänkte att ni kunde vara lika generösa den här gången med ett gäng kommentarer, beat mixat,trixat och fixat av min farbror även vår föredetta proddare. Jag satt en kväll med honom och vi skulle bearbeta ett lite beat med drag i. just i den här rutan har du resultatet. Är personligen ganska nöjd med det, men inte haft nån lust att kicka på det. Det har blivit uppskjutet och nu väljer jag istället att skänka det till er söta rappare här ute, så du kan väl ödsla nån enstaka minuter eller bara några sekunder att slänga upp en kommentar på beatet? TACK PÅ FÖRHAND GAJJJZZZZZZ. peace and love Intro ; 8bars Vers ; 16bars Ref ; 8bars Vers ; 16bars Ref ; 8bars Vers ; 16bars Ref ; 16bars / outro !!! PEACE! btw ;;; hoppas nån kan ta sig tid och kicka på det, ska bli kul att höra resultatet med rappen på beatet :) HOPPAS NI DIGGAR
ursäkta svenskan på "NÅN enstaka minuter" haha, men peace =) KOMMENTERA NU OCKSÅ GUPPAR =Z
riktigt najs! inte min stil men allt känns rent osv, keep going!
blir glad när jag hör på det :) det var mysigt gung i beatet FETT! :D
PSP '11
Det är fett, tror jag ska kicka påre :)
www.slackerz.se
nice, bara lägga länk sen eller skicka din msn i ett msg =) pz
Låter verkligen professionellt, mixningen är dunder.
glömde säga att vår enda kära tMy var med och finslipade lite. PROPS TILL HAN OCKSÅ OFCOURSE =), och tack alla som kommenterar.. lite mer btw? hajpa oss nu bitches! peace =)<3
ny länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu har jag tankat o jag tycker det låter skit cleant :) kommer säkert kicka nån fylle låt på detta eller någon serriös fest/sommar låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha nice:) roligt att höra^^ upp
Fan va soft de låter. Mkt bra gjort! Hoppas nån jävel gör nå fet låt på detta beat! Sköna instrument du har. big up
Riktigt gryyyymt! Man hör hur väl genomtänkt o genomarbetat det är. Proffsiga grejer det här, som egentligen inte borde va freebeat, men det tror ja MÅNGA e tacksamma över att det är! ;) Peace!
One in a milli-on.
tack kaggen :) tack elcalifas:) kommer upp fler beats som småning om :)
elcalifas, jag försökte sälja det. men tror ingen hörde det riktigt eftersom accapellan var keff och ingen orkade väl lyssna på det. skänkte det till en rappare, men han kickade aldrig. så valde att slänga ut det till folket istället =)
Slänga ut till folket? skojar du? har du lagt detta som free4all? hoppas inte...
www.myspace.com/rizzle4fz
tyvär :/ ingen skrev när vi la upp det förut så det blev ett free :/ UPP!!
asså jag tyckte de lät rätt soft! inte riktigt min stil men de va skön kännsla i de ändå:) bra jobbat!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
fett! ;D , lite halv konstig slinga på den, inte min stil! , annars gillar jag det =) , blir kanske kick på det :D PEYS ! ( med echo )
life is to short to be pissed off all the time.
Det e ett nice beat. Skönt gung och shit :) Men inte min stil. :(
Don´t mind me, just cruisin´.
tacl passabel :) hoppas du skriver nått fint :)
Jadu, det här är riktigt soft alltså! Riktigt bra gjort fan Navet.060 kan Beats :=)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Yeah! låter soft som satan :P Jag lär la kicka på det, Men du skulle inte gjort det som freebeat xD du skulle skickat till mej bara haha! Keep this good shit up! Peace out!
http://Myspace.com/Slukarn
detta var riktigt cleant! . snygg gjort få se om det blir kick
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Jag gjorde en låt på de:D
Annars så va beatet feeet tungt.. alldeles för bra för att vara free.. Här är min låt på beatet
LÅTEN !
Mc´s Spottar Verbalt
Och texten:D
Vers : 1
Här äre varmt , Och man sooftar och badar / Solar på stranden , Å ser småkidzen glada / Bärsen i handen , Och en glass att slicka på / Ett party ner för gatan , Det är så sommarn skall vara /
Korta långa smala , Tjocka fula snygga / Alla med en T-Shirt , Och en kortbyxa / Och sen kommer solbrännan , Den som gör din hy vacker / De är / Slut på solarium , Nu är det dags att hålla takten /
Crusa med bilar , Dunka plåten sjunga sommar sånger / Här ere livat , Fester gungar alltid non stop / För nu när det är sommmar , Ska vi ha det fett sooft / Bila ner till kusten , Och kanske ta ett dopp /
Man sooftar med vänner , Och bärsen i blodet känner / Att man , är berusad , Och man vågar tänja gränser / Göra allt som man har velat göra , Tills tiden då man sommnar / När man känner denna känslan , Att det luktar sommar /
Reff :
För det är sommar , och man känner ikväll / Att värmen närmar sig , Och du vet hur det är / För det är sommar , och man festar till max / Micke står för hitsen , Som får rumpan att skaka loss /
Vers : 2
Jag vill vakna , Med en bakfylla / Märka dagen gylla , Och sedan knäcka första bärsen / På andra versen , Dränker blygheten i bältet / Ingen här svälter , För grillen är på g /
Parta in till sent , Och se solen gå ner / Tända brasan mitt i sanden , Se på människor le / Ökar vänner till fler , Tänka på stunden vi e / Där vi lever i fred , Med en sommar breve /
Där vi delar på allt , Håller livet i spel / Ska du hänga med , Ge de tid och du ser / Att vi ger allt vi kan , Tills att benen går av / Micke reppar sommarn , Tills att strömmen gått av /
Ger de totalt max poeng , Och svänger hårt i min sväng /Yeah Ingen brud är klädd , Så min balle blir beng / Håller , hårt i sig , Till den sommnar igen / När man känner denna känslan , Är det dags att festa igen /
Reff :
För det är sommar , och man känner ikväll / Att värmen närmar sig , Och du vet hur det är / För det är sommar , och man festar till max / Micke står för hitsen , Som får att rumpan skaka loss /
Mc´s Spottar Verbalt
Yeah
Mc´s Spottar Verbalt
Tagen redan komenterat i din tråd :) gj
GJ på beatet där! verkligen min stil, thx, och som alla andra sagt, skulle inte vara freebeat :) GJ!
Fånga dagen.
haha tack så mkt grabbar :) lite kommentarer till iaf? UPP GAJZ!
sista upp sen får tråden/beaet dööööööööö! hejjj
Jag återupplivar den här, lite mer kommentarer vill jag ha på det! peace
Kan någon schyst själ lägga upp detta igen? :) Tack på förhand.
One in a milli-on.