25 Beats här
Tjena! www.moonsplash.se/moonsplashproductions Har ett helt gäng med gamla beats på myspace vi vill få folk att köra över. Mejla mig om du är intressad av något speciellt beat. Ni ser själva vilka som är lediga om ni scrollar ner på sidan. De som är bokade kan bli lediga vilken dag som helst så ni kan visa intresse för dem också. Om vi tycker att ni är duktiga är det gratis annars får ni lägga ett bud. Självklart arrangerar vi beatsen fetar upp dem och mixar dem efter era önskemål. Mvh Klas Moonsplash Productions
tvääär feta beats...diggade alla.. peace// caliche
the caliche sound!! www.myspace.com/calicheprod
jag tycker beatsen låter bra =)
kul att ni gillar. Inte någon som hört av sig och visat intresse för något beat dock.
asså fuck vilka grymma beat! alla beat va riktigt feta! men jag blev förälskad i "lost children" och "scullgang" och "nima-hakim" och i "Z-roic" och i "organ" och i "my freedom" "preperations" ! och blev mer än förälskad i "the 25th hour" jag funderar på att köpa "judgement day" bara den inte va upptagen! men vad är de för pris på hanibrandy? de va så jävla skönt! man vill ju köpa "a story to tell" men jag vet inte priset, har inte så mkt pengar... asså de va fan dom bästa beatsen på whoa skulle jag gissa på! dom va fett grymma!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
kul att du verkar gilla dem som fan kusken.
KusKeN_J P15 Messa mig hur mycket du kan tänka dig pröjsa för de beatsen som du vill ha.
vet inte 300-500st men du måste vänta mer på stålarna ju högre du bjuder asså jag har ju beats så de räker och blir över, men dom e sköna som fan! vafan ja e ju bara en liten grabb vettu:P 15 år:P jag har ju inte så hög inkomst:/ ständigt fattig! de är förjävligt! inkommsten e ju fan 300 per månad om jag inte slutar rök, då får jag 1050 (barnbidrag) vilket jag skulle kunna tänka mej göra för att få beatsen:P men om de e någon jag vill ha så är de fan "hanibrandy" jag skulle tänka mej köpa "the 25th hour" beror på vad ni har för pris! man önska man va rik och kunde köpa alla! men att bara önska e ju lätt!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
jo men skriv till mig privat så får du min msn adress . så kkan vi snacka närmre om priser.
inget större intresse märker jag
fan va soft.. ska lyssna nu!.. ska man skicka låt till dig med tanke på att man kunde få gratis om ni tyckte man va tillräckligt bra
http://soundcloud.com/rod_g
Jäävlar alla var så grymt bra! Men jag antar att det kostar därefter också!
facebook.com/idiomatisk - fan page
riktigt sköna beats!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ni får gärna skicka bud till mig så får vi se om vi är beredda att sälja dem för det ni bjuder helt enkelt
älskade beatsen,
Audio hääär!!! hör av dej om du e intresserad:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
hmm, det mesta e fan gjort med adobe audition och acid...
Numera jobbar vi i pro tools, cubase, acid + en jävla massa mjukvarusynthar och dylikt.
Här är lite mer info om studion:
Monitorer: Ino Pr18 samt Ino PiP
Ljudkort: 2x Fireface800
Controllenhet: Mackie Universal
DSP Kort: UAD-1 project pak + additional plug ins
Förstärkare: Denon 2106, + Denon 1701
Synthar: Alesis QS8
midiklaviatuer: CM UF8, Alesis QS8, casio ctk-611
Instrument: 2 akustiska guror, dragspel, mandolin, munspel, mongolisk fiol, kinesisk fiol, barnfiol, digeridoo.
Datorer: 4 stycken
Lurar: Akgk240, Stanton DJ2000, Sony MDRCD780
Hörlursförstärkare: Alto HPA4
Mickar: Ett stereo par; AKG 480 (kulor) samt Ett stereo par; AKG 480 (njurar) + en adk51 mick(njure).
Programvara: Cubase Sx 3, Pro tools, Acid pro 5,
Rummet: Både inspelningsrummet och lyssningsrummet är dämpat med hjälp av kunskap från Sveriges främsta experter i akustik.
just det fick en korg polysix synth (hårdvara) av en snäll själ förra veckan också.
Kunde inte lyssna på alla pga segt internet, men det jag hörde gillades dock :) undrar om ni har nåt beat i likhet med choriaz? annars klipper jag gärna a story to tell och lägger min nya text på den, den verkar motsvara rätt bra hur jag tänkt mig beatet till texten skulle låta ungefär. Kärlek till er <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nå va säger du Qucksilvah? är jag bra nog ?:P
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Sitter på landet nu och kan inte kolla mejlen eller lyssna på streamade grejor. Men kommer tillbaka på söndag och då ska jag lysnna på er som mejlat. /Peace\
får bli sista uppen tror jag
tuuuuung, tung tung tung tung tung,,,
sa jag att dina beats va tunga??
föresten, tunga beats...
peace / P
www.tamam.zoomin.se
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
första beaten är fett flippat najs!
pijsadipsjadiajds
oj oj oj oj... skulle jag vara seriös inom musiken skulle detta vara som en julklapp. Fy fan vilka feta beats. Det låter riktigt proffsigt. Jag håller på med film en del och just nu håller jag och ett gäng på med en lågbudget film och tyvärr så har vi inga stålar över för att köpa musik men vi letar bidrag hela tiden och blir det nånting över så kan jag lova dig att jag kommer höra av mig. Till alla bra rappare. TA CHANSEN FÖR F_N!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt sugen på WestBeach faktist.. ;D Grymt tunga beats allihop..
Tänkte bli gangster..
Qustaph p18 Tack för dom fina orden! Du är välkommen att höra av dig. Tack även er andra! Kom ihåg. detta är gamla grejer, vissa av dem mycket gamla. Det kommer nytt. Grejer är på G.
finns några kvar för försäljning
Feta beats jag är typ intreserad av nästan alla hehe :P
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
kul, lägg ett bud. Här var det beats, kom och köp.... behöver pengar nu. Och ni behöver säkert beats...så lets do business
Shit keep this up and you will get BIIG hear what i´m saying:)Peace
E.S.V
Riktigt tunga beats faktskt. Nice nice, återkommer om jag vill köpa nått. peace
A L C
Eller föresten, adda mig på msn så snackar vi. Står på min press eller vår sida.
A L C
Riktigt väl producerade beats, men jag är tyvärr ingen räpper så jag köperinte beats. Eller skulleinte ha råd för den delen XD
Ajja, det känns svin kul att höra sånna gryma beats.
de va allt från mig Peace !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
är verkligen i behov av pengar just nu. Så vill ni köpa kontakta mig omgående! Så kommer vi överens om ett pris.
Kom igen nu whoa
Missa inte detta !!!
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
Precis, skicka mig ett meddelande där du skriver vilket beat du är intresserad av och vad du kan tänka dig betala för det.
det var ju ett gäng intresserade i tråden varför har ni inte kontaktat mig...?
Ett tips är.. släpp några freebeats som visnings ex kan man säga. Sen tar ni betalt:)
A L C