Kaggen - Freebeat - Ett skrytbeat med gung!
HEJ! ja slänger upp ett till freebeat. Denna gång ett me lite gung! Jag gör detta trots att det finns OTACKSAMMA HORUNGAR! En del kanske känner igen beatet från en session jag gjorde med shazaam o tay tay o impuls.Här har ni beatet En till länk om första knasar! Skriv gärna vad ni tycker osv. Samplingen var ganska jobbig för den bara var 2 bars lång. Detta är väl hiphop iaf era keffa jävlar? haha!
ahhaha skönt som fan som alltid ;)
Näedu Kaggen, det vart ingenting för mig, gillade inte slingan riktigt, om man nu kan kalla det för slinga. Det är fortfarande bra gjort och så men det går dirr. till papperskorgen, bättre kan du! Fantasi kompis, du kan massor!
typ, eller?
"Jag gör detta trots att det finns OTACKSAMMA HORUNGAR!" "Detta är väl hiphop iaf era keffa jävlar? haha!" syftar du nu på alla som inte tycker att man samplar Gyllene Tider?
www.tbonebeats.com
Tack tack! haha aah det är vad jag syftar på!
Keff beat. Enformigt o tråkigt.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
tyckte de va skönt faktist:) men jävligt enformigt då:(
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Fett beat :) Ja diggar enformiga skrytbeats :)
tar bara en jävla tid till man kan spara det:S
NY whoa Byb1
kaggen kan du fixsa det?:)
NY whoa Byb1
SÅ nice som vanligt
www.myspace.com/suspectrap
vill inte hata men sett att folk hypar upp sig inför dina beats,jag tycker inte dom är specielt bra någonstans,möjligtvis i dina beats så har du sköna takter bra gung,men allt annat låter skit i mina öron,jag är ingen proddare och kan inte proddar tugget,men jag älskar bra,välproducerade varierande beats,men tycker ditt sound är plastigt och inte specielt välmixat för det är verkligen stiff i mina högtalare.känns som att dina ideer till beats är bra ,för vissa av dom gungar rejält men du faller på utförandet. skaffa ett bättre sound på dina beats så tror jag att det kommer bli dunder och kvaliten på dina beats kommer höjas rejält. Måste tillägga att jag tycker det är grymt utav dig o pumpa ut freebeats här på whoa,inte många som kastar ut freebeats här utan att försöka ta betalt hela tiden,nice som fan utav dig mannen! peace
Behöver beats !!
Grymt :)
Mikael Söderlund was here!
den var riktigt nice
<¦¦¦¦¦ Microphone Fiend ¦¦¦¦¦>
Bigrob743: Folk hypar inte Kaggen 's freebeats, utan uppskattar att han delar med sig av så mycket olika varierande freebeats helt gratis. Dessutom så tjänar Kaggen på att slänga ut och pumpa whoa med olika softa beats, så att han vet vad som kan förbättras och förändras i fortsättningen för att bli en bättre proddare. Tror inte att Kaggen väljer att lägga ut sina bästa beats, dem kickar han nog själv på eller säljer ;) Soft beat men dock lite enformigt men annars helt reko ! Peyz!
Bigrob743: Och den som är mest överhypad i denna tråden är nog du :)
=) dank£
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
Riktigt fint =) Upp!
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
det här e ju ändå lite av en cover på "rage against the machine f. krs one & last emperor - criminals in action"
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
fan va trött jag e...samma sampling som***
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
ja, denna är ju en klassiker :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Gillar dtta bat faktiskt =)
detta var soft som fan! men still en aning enformigt, men jag diggar det. ganska känd sample, men du lyckas göra det snyggt iaf. Lite högre bas så hade de vart guld:) Btw, kicken peakar en liiiiiiten aning:D
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Fyfan jag har alltid tyckt det här beatet var riktigt skönt! Synd bara att alla andra har det nu också, men shysst som fan. Vi uppskattar det du gör kaggen! Peace
det här låter som lager efter lager som en målare med ett ess i armen som en hårshare du kanske var med på den oxå ifs ^^
Skönt gung som sagt... Helt ok! PACE AUT!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Moderator
2007-02-01 16:39
lager efter lager som en målare
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
tack tack alla =) uppskattas!
Bigrob743 P22 Jofan jag håller med dej! till en viss del iaf. Asså jag menar, dom beatsen som jag blir riktigt nöjd över, behåller jag ju själv eller ger till någon annan polare eller så.
Så mina freebeats håller jag med dej om att en del kanske inte är så jättevälproducerade. Så jag förstår vad du menar.
Tack för att du tog din tid o skrev vad du tycker o tänker, det uppskattas!
denna va väl bra.. du har haft den i nån låt va?
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Diggade detta beatet haha ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Helt ok.Inte min smak, men helt okej
Beatet är soft men det är något som gör att jag inte gillar de till 100%, jag vet inte vad det är me skulle det inte vart så skulle det va ännu softare// Otacksam horunge
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
JAG ORKA INTE LYSSNA PÅ DEN!!! för du suger så hårt ändå ;);)
Med en påse över huvet så kan allt funka...
najs tungt :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
Stenhårt;D
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
detta e fett tungt
Det var inte jag, det var han som sprang!
så jävla tungt kaggen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GALET BRA!!!!
YOYOYOYOYOYOYOYO!
tycker det kändes lite enformigt ..åj ag vet inte..har aldrig riktigt gillat dessa "ladda-skjut" ljud men kan funka som battle beat :)
JKIBMM
diggades blir o spotta nåra rader på det nästa vecka :D
Folk öl o en liten bit av det bruna
Feta props till dej kaggen :D blir kick på detta :) keep in touch
Fettt Nice keep it up (Y)
^-->SteeeFF<--^
Det var skönt freebeat har letat efter ett sånt här!! tack som fan
Du är ett lat stycke mat!