I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TerrorP - This is the sht (free)

Vår Hiphop - Beats

2007-01-30 22:50

TerrorP - This is the sht (free)

Beatet ,

Kommentera , dissa , kicka

Ni gör vad ni vill . Rakt av spelat i Logic

Varför ?

2007-01-31 02:53
hmm ska detta vara gangster eller nått liknande? Detta var ingenting som smekte min öron iaf =/... men keep it up
Allt handlar om kemikalier!
Moderator

2007-01-31 03:20
Låter som de är taget dirket från tetris eller nåt.
myspace.com/jiahprod

2007-01-31 10:27
Nice, diggar vibben :P riktig gangsta hardcore :P keep it reaal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-31 14:55
keep it real
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-02 09:52
förtjänar lite creds . så upp

2007-02-02 22:55
najs, jag diggar de ;P

2007-02-03 00:45
Tjo!
vet själv hur äckligt lack man blir när ingen tar sig sin tid för att skriva, så jag ska försöka ge lite konstruktiv kritik..

Tycker faktiskt att samtliga beats är bra producerade, även om dom flesta av dom inte är i min stil, men som jag sa, det e bra producerat. Kanske lite för mycket claps (?), men återigen kommer vi till vad jag tycker.. jag hatar clubclaps :)
Om jag förstått rätt så är allt osamplat, måste faktiskt säga att det e jävligt bra gjort av dig.
Favoriten av dessa blir nog beat #2.. diggade basen som fan där!

Sista jag vill säga är, fortsätt bara, potential finns! men som någon annan redan skrev: försök utveckla en mer egen stil, det kommer så småningom såklart, jag skulle satsat på trummorna, försöka fixa ett någolunda eget sound där.

egentligen borde jag läsa igenom vad jag har skrivit, men jag orkar inte, är för tesugen höhö.

peace!
www.tbonebeats.com

2007-02-03 00:46

haha damn skrev i fel tråd, sorry.. ska lyssna här snart oxå :)

www.tbonebeats.com

2007-02-03 00:49
Njaa.. som PhuBhar sa, MidiMidiMidi... det låter fan inte kul att lyssna på.. Jag gillar när det inte låter perfekt.
Trummorna tex, låter för utmålade, ballare med lite smutsiga(inget måste) loopar.
Försök åtminsone att choppa lite egna trumljud, låter mycket coolare!

peace
www.tbonebeats.com