Skriv gärna vad ni tycker oxå! annars blir jag arrggggggg!
damn detta va nice! ;P
http://www.herrbitter.blogg.se/
haha kanske jag ska kicka på, braavooo kaggish!
Okey, det här var en jävligt skön sampling och mycket bra gjort, du skulle haft lite längre intro och sen skulle du inte haft riktigt så pitchad röst. Men annars vart det ett fett schysst beat. 7/10 av mig.
typ, eller?
Tack så mkt =) som sagt. ganska gammalt o inte så värst genomarbetat! tack tack
den va fett tungt =)
SunShine Reggae!.
Riktigt nice:) fett fett fett,feting fett bra som fan fortsätt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jah säger så här! fet! hoppas att du alltid kommer göra freebeats;)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Nice gjort kaggen, Lite längre intro kanske. Men blev riktigt skönt med pitchad röst i reff, fortsätt så här. Alltid kul att någon vill slänga ut lite freebeats, peace.
tack tack alla. Kul att det uppskattas. Försöker sprida lite kärlek bara! puss!
Kaggen, underbart beat :) blir nog fan kick på det, säger till i så fall :D
Signatur?
ey ny länk annars då smällere! =D
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
tog mig tiden till att vänta. skönt beat men so m sagt var nu smällere! ajja bra gjort pz nu vill jag skita i fred!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
alltså, trummorna suger jättemycket? hatar original låten helt mycket också. ge mig det feta beatet istället!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refrangen var grym, det vart lite enformigt men va fan? Du far en stor puss pa mun
Mikael Söderlund was here!
mysko, lyssnade på låten här på en polares mp3 idag och tänkte varför har ingen gjort ett beat på denna..faktiskt ! Tyckte det var skönt
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha den va ricktigt skön juh:D
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Betongbarnet är igång igen..
det var nice :=) fortsätt :);)
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
(Y) kaggen
D bästa med kaggen är hans "en till länk om d knasar" länk, fett me upp för det! beatet va inte min stil... pZ
Det var inte jag, det var han som sprang!
vad är det med folk? vadå sampla gyllene tider? och det är ju så dåligt gjort också. nej va fan är det här? blir ledsen när folk inte förstår att det här är bara helt fel
tack alla! (L)Yoni det var precis därför jag la upp det som freebeat. Det är väl inget fel med det? Det är ju bara en kul grejj, fattar inte att folk tar illa upp. puss
Cheeea! Tungt!
www.myspace.com/suspectrap
men liksom de e så jefla avensjuk på dej att du lägger de flesta beatesen helt fett. fast de e juh de du gör de bara för skojjskull, om du skulle hålla på me dem lite mer så skulle de bli hur grymma som hälst juh ? haha
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
kaggen, riktigt skönt! detta uppskattas! kanske drar session på det ikväll :)
suck it dry bitches
Rent skit!
http://myspace.com/etownbeats
Helt okej beat faktiskt, saknar en bas, hade nog låtit väldigt mycket bättre me en tung basgång på det här. Väldigt enformiga verser, men som sagt, helt okej!
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
f.ö var samplen ganska gay:D
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Promotor
2007-01-30 02:35
det var ett grymt beat. precis som alla dina andra beat..
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
gah sjukt bra
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Håller med pamper. Ta närmaste kända låt som folk gillar och sampla den rakt av utan att ens lägga på en bas-slinga. Way kaggen is hiphop....
Pampers,det är väll bättre att göra sånt här "SKIT" istället för att sno andras namn,beats och halvkassa beats och leka något?
:O är det skåningar här inne också? typ bara dom som klagar på Kagg3N^
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Yeah! Trodde inte det skulle gå att göra beats av Per Gessle men det gick :P schysst!
facebook.com/idiomatisk - fan page
förstår inte varför man ens börjar arbeta på ett beat med denna sampling.....alls....
www.lookaliqe.info.se www.myspace.com/lookaliqe www.myspace.com/chrislookaliqe
Detta är inte så Hiphop nånstans.... -JAG VET! Jag gjorde detta för mer än ett år sen . Sen har det legat glömt nånstans på nån cdskiva. Sen lade jag in det på datan o la upp det som freebeat för jag visste att några skulle uppskatta det. Och ett stort satans tack till er som uppskattar att jag inte är så jävla egoistisk som många andra dryga jävlar hära.PampersBabyDry P18 Vem e du lixom? O vem är du som ska bestämma vad som är hiphop o inte hiphop....? Blir så irreterad....... Du skriver nått om dirty south yo yo yo yo - Grattis, Det var ju himla moget gjort. Så pampersboy, dags att byta blöja kanske." jag-har-haft-en-svår-uppväxt-så-kallade-rappare" och "hej-jag-samplar-pop-och-kallar-mig-för-beatmaker-producenter" Vad fan snackar du om ? När har jag påstått något sånt? Tolalt har jag slängt upp över 50 freebeats. Och att vissa folk ska klaga o hata förstår jag mej inte på. Tycker bara att det är så jävla tråkigt. Men varför jag lägger upp freebeats är för att det är kul o se o höra att folk uppskattar när man gör saker för andras skull.
Som ni ser.. Han som skrev meddelandet innan detta. En riktig mogen jävel. Blir så trött. godnatt
windmill Jag gillar inte den musiken. kanske skönt på sommaren. Men om någon nu gillar den musiken och om någon nu ser detta som en bra och kul grejj så vad är problemet?
Fyfan va hiphop du är. Knip mun nu, spela rolig kan du göra någon annanstans
Neh, tänker inte kommentera för kaggen får så många inlägg endå! hahahah! snyggt jobbat.
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Ok, kanske en bit enformigt ;O!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
fyllebeat :D nämen.. helt ärligt, palla klaga haha. det är väl en rolig grej bara? hur många beats har kaggen droppat som är rent sagt dåliga? fan big deal.. ska man haka upp sig på nån snubbe och säga att han inte är hiphop för att han leker nån gång? get a life :) Pz