Gaffla [freebeatbeat], smaken som baken!
slänger upp ett äldre beat här som kanske passar någon, inte så gangsta denna gång tyvärr men det kommer mer:)Beatet då
tMy06 P60. snabbt? 78bpm, var kommer du ifrån man? där jag kommer ifrån e över 100bpm snabbt . men men vi e ju alla olika och du lär ju vara lite seg i huvudet om du tycker detta e snabbt. mina andra beats som ligger runt 90bpm måste ju vara som "trance" för dig:)
Om han är seg i huvudet skulle han inte uppfatta ljudet så snabbt och då skulle inte låten vara snabb heller, kött.
typ, eller?
mrn . så kan man ju oxå se på det, men det är fel. e man seg så tycker man att sega saker går fort, det är rätt.
NoLL_GraviTaTion , tack man! det blir kul att höra när du kickat. jo jag slänger ut lite beats nu pga att jag tycker så mkt freebeats som kommer upp här e så jävla smöriga,men folk(unga) verkar ju vilja ha smöriga beats. men så länge jag får bra respons på mina free så kommer dom fortsätta att komma.
säger bara en sak... fett som fuck!! bra jobbat
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
Vad äre för sample? det var förövrigt tuuugnt, bra gjort grabben! pz
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
sjukt bra som vanligt :D e de exorsisten i början? =) vi vill ha mer free av dig :D
:)
exorsisten är det inte utan en låt från "Dave mathews band" men skulle inte tro att många vet vem han är här. om ni nu inte som jag e födda på mitten av 70talet:)
Yeah! fett brraaaaa! asså tänk om alla skulle kommenterat....för du är grym och inte får den hype du förtjänar, du är ju typ 100ggr bättre än Icetail.
exorsisten har den som soundtrack ser jag nu. sorry!
feeeeeeeeeet....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jupp detta lät bra.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
gaffla kan du inte slänga ut dina freebeats i en zippad mapp elle nåt?? pl Z
Hiphop --> LiFeStYlE
åsså är det alldeles för högt, skön slinga
Sjukt fet mannen :D !! Du är grym på beat-making! peace
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
det va ett bra beat men inte min stiil :P
boomschakalack
gogoh P15. nej det fattar jag , det är ju inte min stil heller.
fuck asså, detta va verkligen ett av det bättre beat här på whoa, snyggt mixxat gaffla :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta var fan tungt.... :D
-eh
Ratanan P16. kul att det passar någon.
Skönt beat , Håller på med en beef, Så jag kan langa den i tråden då den är klar. Gillar beatet, Skön slinga. Härliga trummor och perfekt hastighet =) Thx mayn! Peyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Älskar dina beats mannen ! .. fortsätt , en av dom bästa för fan ;) PEEEYZ !
soundcloud.com/jerrones
bazzmedz P1 ja det blir kul att höra. men vad e detta med alla dessa beefs. e det något som e på modet nu eller? ska man skaffa sig beef med någon eller.. e det jag som inte hänger med?
Gaffla is the shizznit;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Vill inte överdriva för mkt men det här var fan hur fint som helst... Riktigt bra gjort enligt mig... Jag skulle chansa på att du skulle kunnat tjäna en slant på detta men nu är det ju free och det blir man ju bara ännu gladare... Fortsätt slänga ut freebeats så fortsätter vi ge dej bra respons :D
Man bugar och bockar! TACK!
DETTA VAR RIKTIGT JÄVLA TUNGT MAAYN :D Kommer droppa på den här!
Tänkte bli gangster..
skicka länk på låten om ni kickar e ni snälla
VA FAN VARFÖR LÄGGER DU DETTA SOM FREEBEAT?! JAG FÖRSTÅR DIG INTE!!! JAG HADE FAN KUNNAT KÖPA DET :O
Producent
2007-01-25 17:56
Gaffla får jag gifta mig med dig så jag kan utnyttja dig sexuellt och verbalt våldta dina beats?
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jeyan . som sagt, smaken e ju som baken och det som faller dig i smaken kanske jag tycker är ett fattigt beat som duger som freebeat till whoa-kids:)Jotohananen P16. sorry man, är redan gift(gifte mig 2001) så i ett annat liv kanske!
Första gången jag hör talas om dig, men du fick mig att öppna ögonen med detta beat, de kanske inte är din stil, men det bevisar att du kan göra beats i olika stilar och det är bra det. Kanske även vill säga som en annan sa här i tråden, lägg upp dina freebeats i en zippad fil eller något. Har inte hört dina andra beats men jag tror nog att dom är bra dom med
du, ja älsker dig:D.. jag leta efter några diss beats:P.. å detta lär ju bli ett utav dom iaf:P.. så jävla(får man svära här?) kaxi musik:D:D tackar som bara den:D:D
if it's not a rapper that I make it as I'ma be a fuckin rapist in a Jason mask
Producent
2007-01-26 08:05
Gaffla då tycker jag att ni omedelbart genomgår skillsmässa :( För du är min från och med nu <3 (se inte det seriöst, jag bara älskade dina beats :P)
Nu ska jag sluta förstöra din tråd :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Lite för snabbt , annars jävligt fett ! (;