Freebeat! (till beat-mixtape)
Goderafton! Jag är en producent som håller på med ett beat mixtape... Där jag vill hypa dom duktiga rappare som vi har här i vårat land... Så Nu lägger jag upp ett stycket beat som ni kan få göra vad ni vill på. Men om någon lägger en riktigt bra vers eller två med en tillbehörande klämmig refrän, så kan ni hammna på mitt mixtape!Beat ni kan adda: [email protected] om ni undrar något
låter hyffsat nice faktist men inte min stil tyvärr;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
ok jag känner dig! beatet kommer att förbättras med tiden... Det ni ska göra är att slänga upp en accapella så jag kan fixa det ännu bättre! Sorry om jag var lite otydlig tidigare!
så vi ska alltså kicka på beatet, å sen skicka bara acapellan till dej då lr? så du kan mixa å sånt mena du va?:p
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
ja du förstår rätt!! om du är sugen att kicka på beatet så lycka till! :)
herrejävlar vad äcklig clap du har ! :/
Jag vet när han ljuger! så fort han rör på munnen
Flexibel hahah aja men sådant är småfix!! släng på din acapella å skicka till mig så kan jag att fixa en som tillfredställer dig bättre...haha
fan vad nice!! kanske spottar på den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spottar ikväll skickar acapella nån gång ;)
In the quiet words of the virgin mary: come again?
jag har aldrig inga pengar?
Tre lektions horor
kul att ni gillar!! glöm inte att skicka acapella nu bara pojkar å flickor haha peace ya!
det här va toungt som attan
Svammel, nu i din mormors walkman
Lät riktigt fett mayn!
HANINGE
3vligt att ni gillar! come on..spela in nu vet jag....å glöm för allt i världen att skicka mig accapellan till min hotmail skriven ovan! haha peace ya :)
ja det är typ samplat därifrån...men det är grymt bre!
inte min stil fa n:(
SunShine Reggae!.
kanske kickar på det mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Purepanic och juice...GÖRT! haha ;)
kom igen grabbar/kvinnofolk har inte fått en enda acapella postad!!
håller på med skiten nu!:D
Detta kan jag kicka något hyper fett på om jag orkar skriva
sircus kom igen grabben! don`t be to lazy
gillar inte verserna...känns som man sitter å väntar på att de ska komma igång! verserna skulle varit som reffen och sen skulle du gjort reffen ännu mer fyllig! men de va nice anners! peace
en sak till...alla ni som skrevit "kickar ikväll" å sånt skit! om ni gjort så lägg upp de här då vafan! =D hade varit kul å höra resultat...du med mc_pothead, om du fått in accapellan å mixat klart så lägg upp! peace
Mac_E jag förstår!! saken är bara den att ingen skickar ju! trots att det är en hel del som laddat ner beatet...:(
I helhet var skiten ok, men aningen enformig tyvär. Betyg G+ ;>
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
ja la inte upp beatet för betygsättning eller recension, om ni gillar beatet så kickar ni på det och skickar acapellan!! vad är grejjen yo?!
Erhm... Grejjen är väl den att om du någon gång i ditt liv vill kunna utvecklas så kanske det är kul att någon ger dig lite tips på vägen. Men, nu vet jag iallafall att till nästa gång du lägger upp ett beat att jag inte ska skriva några kommentarer överhuvudtaget, antagligen bara ladda ner lyssna och spara eller slänga. PEACE OUT!
klart det är bra med tips! men det var inte kritik jag ville ha som sagt eftersom jag hade skrivit det då! jag är tacksam endå eftersom jag vet att du bara menade väl mannen, så tack!...peace på dig själv ha ett bra liv!
Du vet att folk kommer antagligen ta beatet göra en låt sen skita i skicka till dig ?
lägg ut alla bidrag här så man får höra!:D
jag börjar skriva nu, jag slänger upp acapellan snarast möjligt :)
R2D beatet har laddats ner några hundra gånger...men bara typ 2 pers har kickat hahah så jo jag förstår tror jag
får jag ha med beaten i en diss lr ;) fett skön iallafall!
Gäller detta fortfarande eller? Eller har du fått ett bidrag du är nöjd med?
Anfall är bästa försvar
jag och min homie james har kickat på denna, lite småfix saknas plus en brud som lägger refräng i början av nästa vecka. om det nu inte är försent?
026 represent. Sätra.
jag skriver ett inlägg här när jag tycker att det är för många bidrag...men vi kan väl säga en preliminär deadline säg ca två veckor från nu...har ganska mkt att stå i..så det är inte bråttom! fred å lycka till!
Du Mc_pothead menar du att vi bara spelar in och sen skickar vi det till dig så gör du resten lr vadå? O.o
Karlstad Finest
ja det menar jag!! läs ovan så fattar du!
ok ^^ aja..ska testa
Karlstad Finest