ContraProds - Öppna din dörr Freebeat
Japp jag fick ingen hajj på detta. Jag är Inte bra överhuvudtaget på att prodda beats men jag tänkte försöka fixa ett beat då många ville ha just detta ! Fick ingen hajj på reffen , orkade inte klippa om slingan så jag sket i reffslingan !. Men VILL någon ha det så finns det iallafall här. jupe jupe ! OCH NEJ, vill inte ens ha kritik. Vill ENBART vara snäll så ladda ner skiten och gillar du inte detta så skit i det. tack och hej 4 bars intro 8 bars reff 16 bars reff 8 bars reff 16 bars vers 8 bars reff 1 bars outro ! Tempot e rätt slött med , för att kunna bygga sång på osv ! 68 bpm mer exakt !HEJOCHHÅTRYCKHÄR
Aii
Btw Trummorna kommer från ett Dr.Dre drumkit och är lite filtrerade och lite reverb på ! Peeys !
Aii
cool men diggar inte trummorna!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Promotor
2006-12-14 00:03
RIKTIGT soft beat! Skulle inte kunna göras lite snabbare?
Mannen vafan håller du på med?
Fast jävlar, det var fett som faaan :)
inte min stil precis men det var fett som fan annars ;)
Gött beat som fan mannen kickar nog på det:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kan inte heller få igång låten. Kommer till sidan men låten öppnas inte -_-
Aha, tiden var ute, bara att vänta då...
länken ska funnka . tack folks !
Aii
Rawtalent. Jag gör ett beat ? Samplingen är inte din. Ska du hindra mig ? Tack ändå !
Aii
ny länk tack! :)
www.myspace.com/kdlwilen
Moderator
2006-12-14 15:41
Jag gillar det riktigt jävla feting åt helvete för mycket:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
övergången te reffen värsta ja hört, ingen hiphopkänsla i de, mer ett kärleks beat för en 15 åring som tror han e rappare för han babblar skit på ett beat...sry men gillades inte
har ni ens läst i början.. jag skiter i vad ni tycker , ta det eller ta det inte.. hej då !
Aii
Riktigt snyggt jobbat:D
Rap
tycker inte något är bra, trummorna passar verkligen inte in. men jobba på !
Har kickat på det nu :) Beatet är skönt!
sluta säga att det är dåligt , jag har aldrig sagt någonting annat och jag vill inte ens höra vad ni tycker. Kickar ni på det så länka alltid kul att höra !
Aii
när jag trycker blir jag bara utloggad från whoa .. haha !
Aii
haha så jävla rätt fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej.. vet att du inte ville ha kritik lr så men ursäkta. hur kan folk propsa det här så mkt? trummorna var sjukt tråkiga och passade lika mycket som en sumobrottare i en godisask.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
NY LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK
NY LÄÄÄÄNK !!!!
Whoa.nu jag e hiphop gud !
feta in en ny länk plz
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Fixa länk. Hade vatt kul o höra !:)
VA FERM!!!!! :@
plz , läänk ! :D
VA FERM!!!!! :@
Tjenna contra..:P Ny länk plz..
kan nån slänga upp denna eller nån annan version av beatet, har en färdig text som jag gärna vill spela in :) puss<3
ingen alls? :) får damp måste ha det xD
är dt ingen som kan fixa in en ny länk
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Ny länk?!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
jag har det nu lägger upp det snart:)
fett ere, har contra slutat elr?
Vem fan pratar du med?
Tack tMy06 är nice de här beatet blir nog kick :P
riktigt härligt beat.. bra jobbat