anDre - Far away from my dream (Freebeat)
Ett gammalt beat som ja gav bort te en rappare för bra ett tag sedan & inget resultat har kommit, Så jag lägger upp det som freebeat här:http://www.speedyshare.com/928475422.html Droppa gärna en kommentar Om ni använder beatet så skicka resultat till [email protected] Hörs
Rätt skön melodi på reffen.
DD Productions 2oo7
Riktigt skönt beat, tänd den alla rapperz;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice beat fan osamplat va?
Detta var fan skönt :) GJ ! Peys
tackar, ja det är osamplat
223 nerladdningar men 4 kommentarer... snålt av er grabbar
I'm feelin this one. Jag gillar det faktumet att den är osamplat och allt är egen producerad. Det förtjänar mer cred än vad du fått. Iofs så är ljudbilden ofullständig i detta beat, but hey what are you gonna do? Jag tycker det är nice. Hooken kanske skulle kunnat explodera mer och så. Men det var bra för att vara osamplat, jag hade aldrig fixat det här så, big up!
facebook.com/idiomatisk - fan page
rainmaker en grej ba: ljudbilden ofullständig i detta beat. vad menar du ? hehe peace
kom igen nu grabbar för helvette.
Gillar inte den här typen av beats... Men det betyder ju nada.. Rätt soft production faktiskt... Hör ingen riktig bas på beatet faktistk... tror att det skulle gjort det betydligt grymmare. Men som sagt, helt okey gjort faktistk! Keep it up!
www.tbonebeats.com
tackar mannen, a ja vet ja gjorde ingen bas slinga på den, vet itne riktigt varför men det blev iaf inte så denna gång, men tackar för kommentaren peace
nice beat .. keep up the good work boiii :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faktist rätt skönt beat men en bas kunde livat upp de lite:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
jag tkr att du har gjort bättre mannen, men den här va dock skön ändå för att vara osamplat. keep it up mannen ;) Peace BIG UP :D
nice att ni gillar, glöm ej att skicka audio om ni kickar, peace
Sista uppen för denna tråden.
Vart positivt överraskad, denna va bra!
Tungt .. Ska reccas på . !
SunShine Reggae!.
nice, glöm iten skicka resultatet sen ! peace
fett skönt mannen (=
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
anDre P0 Alltså ljudbild/ljudlandskap, helhets känslan av ljudet. Det känns för tomt för att ljudbilden ska vara fylld. Man får såsa på ljudet så det blir en mäktigare känsla helt enkelt.
Det brukar ofta bli så med osamplat.
okajokaj, tackar för kommentarerna
tackar, glöm ej posta audio om ni kickar , peace
Haha och du ska klaga på mina grejjer?
Nice beat, fast kan inte se själva färgerna.
fyfan va dålig
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
haha "ok" säger den som vet precis allt om beatmaking
yäh "beatmaking" kallar jag inte detta, över och ut
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Någon som har reccat på detta? audio skulle uppskattas isåfall.
Soft beat, :D Diggar det fett ! :)
nu länk :)
I do tha Pimpstyle in my Bunnyway
nu lääääänk :)
vore kul om nån ville lägga upp ny lånk =) eller är alla snål Verners här eller ?
tydligen är alla svin snåla =(