Jo stava är en onödig sak tycker jag, förlåt.
Tyckte det var rätt najs. Fast trummorna var kanske lite mesiga. Fetare snares och smutsa ner dom som fan så dom passa bättre till samlingen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah ni säger tvärtemot varandra:P jag har nyss gort nya trummor som blev lite bätre men jag ska fixa lite mer med den men tack för tipsen:) PS: det ä inte samplat
jag tycker det är tok coolt iaf! big ups homes :)
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
varför sluta använda reverb? det är finfin
schooo! upp!
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!
nop i reason
Cap, du lyckas nästan alltid med att göra dom bra. Cleant! Peace/ Magnus.
sorry för dubbel post, men jobba mer på rytmen pianot spelar lite för fort enligt mej :)
okok tack:) fast tanken med detta beat var menigen att det skulle vara lite osynk fast ändå inte. men din åsikt är tagen=) Peys fred ut Peys fred ut Peys fred ut Peys fred ut Peys fred ut
Sänk reverb..det blir exremt jobbigt i huvudet, känner mig yr typ..trummorna måste göras någonting åt, det passar inte och det låter bara klent och stelt..basen låter inget vidare heller.. inte så cleant faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ok det lät ju inte alls bra!
nae det här va inget som jag diggade iaf... hade det varit ett freebeat hade jag haft förståelse, men fan, du tror väl inte att någon kommer att köpa det här cleana beatet? eller vem vet, smaken e som baken peeyz
bergaunit tack för din åsikt men vem i hela fridens namn har sagt att jag sak sälja den?:O??
Lite mer tempo skulle göra beatet fulländat, lite tydligare puls, ett märkbart tempo genom hela låten skulle göra det riktigt bra. :)
vad menar du med tempo typ pianot?=)
cap P1 sorry, my bad ;) trodde att du ville ha de sålt eftersom det inte va ett freebeat.. men varför lägger du upp beatet för då? peeyz
för att få kritik å tips vad som kan göras bätre osv osv. så jag utvecklas å inte gör samma mistag på 16 beats. tex det någon sa om reverben så tänkte jag "hummm" kanske är lite väl mycket iallafall. då sänkte jag den å fixa så det lät bra på ett annat sätt.. tjaa typ så! PeYs!
mysig stämning! lite reverböverdos dockk
BjörnSkifs jo jag vet men jag håller på göra en ny version som detär mycket mindre reverb på å lite bätre trummor dom är ju så enformiga här.. ska lägga upp den nya snart!:) fred ut!=)
Ta bort reverb på trummorna el. iaf inte så mkt "wet" på dem, mixa om compressorn, allt drunknar i vart annat, choppa basen mer ist. för den där helgående slingan du lagt på gör beatet monont och nästan lite ostrukturerat.Ang. samplingen eller om du spelat själv, sänk till slut mellanregistret på den och höj diskanten överlag på hela låten. Värt att du övar eller lägger mer energi på denna, den har potential.Sen har du kanske ngt att skryta med ;)
Jävla förbandade förband
WOOW det dar var bra kritik å tips!=) tack som fa . ska genast göra ett försök=) tack tack fred ut!
SATAN vilket jobbigt piano ljud....god!
Biatch
det fixas snart kommer ny version=)
ZooLive P25 fan sonna som du borde det finnas dom du borde detfinnas mer av! =) så där ser kritik u! !!! waaaa jag blir lycklg det märks att du vet vad du snackar om!beaet blir mycket bätre nu!!!! har du nåra grymma beats som du har som man kan får lyssna på=) FREDD