Moderator
2006-10-25 21:31
J-Abeat08 | Fett freebeat
Tjoho. Gjorde ett fint litet beat idag så jag lägger upp de här. Kicka mer än gärna på de, men säg gärna till för skulle va kul och höra. Hade chill. LÄNK: http://www.speedyshare.com/154440323.html
myspace.com/jiahprod
mkt skönt beat mannen!
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
fett som fan ! det bästa jag har hört hittils av dej! skulle nästan kunna kicka på det om jag får ordning på grejjer nån gång ;) keep it going!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2006-10-25 21:37
TomKar Tackar skönt o höra :) Seban Tackar som fan :) Ja fan kirra grejjer då :)
myspace.com/jiahprod
lite mkt krimskrams, stjärnorna och fingrarna som knäpper är inte min stil. Hade varit skit soft annars. Lite enformigt också, men ska inte klaga :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Moderator
2006-10-25 21:52
Foerplay Hm okej, jo kanske är lite mkt krimskrams men men de funkar :) Tackar för kritiken.
myspace.com/jiahprod
bästa du gjort faktiskt, tror de iaf :P haha ;D men de var ganska nice faktiskt.. börjar likna nått nu :) snart e du yberfet :D hah :D fortsätt så :) pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-10-26 06:21
D-One Tackar :) Ja jag ska köpa en till dator tror jag som jag kan göra lite beats och så kan jag koppla in keyborden osv, har så mkt skit på denna ;P Durlind Jo de är nog de bästa hittils :) Ja de börjar ta sig, tack så mkt :) UPP!
myspace.com/jiahprod
Riktigt skönt ! lite annolunda snere skulle sitta fint :P annars helt perfekt ! man riktigt känner hur man flyger iväg och dansar med nån ängel typ :P vad är det för sampling ? :P Peace !
Kom ihåg allt jag skriver.
Det var grymt skönt !:) bland det bättre man hört här på whoa mycket bättre än vissa andra ! skulle lätt kunna kicka på det !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hur är beatet uppbyggt?:) jävla najs sitter och skriver text till det redan!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
kom ihåg att den beatmakern ska köpa lite saker från min data(A) FNISSSSS ;P
ROUSU
Moderator
2006-10-26 14:35
the_3rd Tackar så mkt :) Samplingen är tagen från en christina Aguilera låt ;P Nynge Tack så mkt de värmer :) Kicka då ;D Elfaco 16 vers - 8reff - 16 vers - 12reff Om de va de du mena :) Länka till låt sen :)
myspace.com/jiahprod
hehe tackar:) men ja skrev helt fel! ja fick för mej, att det började 8 ref, 8 vers, 8 ref, 8 vers, 8 ref! hahaha shit, i need to stop smoke! haha
Moderator
2006-10-26 14:55
Elfaco Hah okej men så äre inte ;P Du hör när reffen kommer in, De är ett lite extra slinga på den som man hör lite svagt sen hör du de på trummorna också. Men ge länk till låten sen :)
myspace.com/jiahprod
det var ett rätt soft det här, men föll inte mig i smaken. men du har gjort ett bra jobb =) keep it up!
Slänger på mig stövlarna för jag känner mig som Italien
Moderator
2006-10-26 17:18
Eri-c Tackar så mkt :)
myspace.com/jiahprod
Moderator
2006-10-26 22:01
UPP fan
myspace.com/jiahprod
Moderator
2006-10-29 20:36
Tack fan :)
myspace.com/jiahprod
fet bit!
http://www.youtube.com/meeyeer/
Moderator
2006-10-30 16:55
Tackar :) Skön låt elfaco.
myspace.com/jiahprod
din mamma e nice o beatet likaså :) haha...take care ;)
One in a milli-on.
Moderator
2006-10-30 17:09
Nu va du lustig va?
myspace.com/jiahprod
nee inget illa menat, tyckte beatet va jäävligt nice iaf!! Sorry om du tog illa upp.....pheyzz :)
One in a milli-on.
Moderator
2006-10-30 17:30
Okej, nej de är lungan. Tackar.
myspace.com/jiahprod
Moderator
2006-10-30 17:31
sänk basen en oktav och släng på andra trummor så blir det nog bättre.
facebook.com/idiomatisk - fan page
ååh fy faaaaaaaaaaaaaan va jag diggar dina beats... inte bara det här, resten av dom på soundclick med... riktigt jävla najs...
Moderator
2006-10-31 05:50
Rainmaker Detta gjorde jag innan din lektion ;) bergaunit Tackar fan :) Skönt och höra :)
myspace.com/jiahprod
Najs som valigt j-a UPP!!!
SignatuR^
Moderator
2007-01-14 20:11
aj shit va gammalt :)
myspace.com/jiahprod
Hmm, lite förvirrad, hittar inte det här beatet utan Samplingen på reff som du sa att den skulle ligga xD Släng upp länk med beatet utan sång på reff! PEACE!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Moderator
2007-01-25 15:07
Men de va inte på dehär? de här är fett gammalt o dåligt...
myspace.com/jiahprod
Haha, jag tyckte faktiskt det var skönt, hade tänkt att droppa en fet på detta ... men , då får jag väl skippa det då :P
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Moderator
2007-01-25 15:42
Vadå du kan ju inte hört de? de är ju gammalt.
myspace.com/jiahprod
Sluta släng upp en massa freebeats.. ge dom till mig bwoi!
Moderator
2007-01-25 16:49
Asså detta är gammalt och inte alls bra. Skippa denna tråd.
myspace.com/jiahprod
haha såg inte att den va gammal.. ner.