I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lillhäxan & Stumpen Productions - Löve Beat (freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2006-10-22 22:37

Lillhäxan & Stumpen Productions - Löve Beat (freebeat)

Gjort av Trubbel och Banditen för Lillhäxan & Stumpen Productions

Ladda -> Beatet

Lyssna och ge kritik!!

Meddela oss gärna om ni kickar på det!!

www.swewave.com

2006-10-23 09:29
RullstolsFäktning F20
E du här å gosar runt oxå..
Det e midi vst instrument de mästa...

Du värkar kunna mycket får man höra lite av dina productioner eftersom du har åsikter om allt å alla så skulle de vara jätte kul å höra va du kan åstakomma.....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2006-10-23 09:48
känns alldeles för klent...

2006-10-23 09:53
 stopher P20

Fattar va du menar. men vi hade i tanken å göra detta jätte mjukt när vi gjorde den..
asså de här beatet va special gjort till mig själv från börjar för ett vist ändamål.. men sen blev de inte  så att de vart någon utväcklande text.. så då bestämde vi oss att lägga ut de som freebeat.
Och softheten och mjukheten i hela prdouctionen som du kanske tycker gör den klen va ett meningen. och vi ändade inte de för att vi skulle kasta de som freebeat........

Men upplägget kan du inte säga någe om. det e tid lagt på alla våra beats inget vi slänger ner på 1 timme deräkt om du lyssnar
///Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2006-10-23 10:15
 RullstolsFäktning F20
Men de va inte de jag frågade...
Va trevlig.... jag undrade helt enkelt om du har någe man får lyssna på.. om du e så bra som du utrycker så skulle de ju vara kul å höra de... å kanske få tipps....
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2006-10-23 20:49
upp!
www.swewave.com

2006-10-24 11:40
Uppa en gång till
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>