Moderator
2006-09-10 23:21
va väll först här då:P detta va fan nice som vanligt:P blir nog kick asså:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Kommer aldrig förstå mig på dom här beatsen. Du kan ju göra bra beats, varför envisas med att göra sånna här? Hooken låter som en flipp och trumman låter inte ens mixxad. Hihat ljudet sabbar massor. ... förra beatet som hette "svänger det eller" vad ju BRA! Den här stilen är och förblir helt obegriplig för mig eftersom det låter som ofärdiga beats i mina öron. När trumman är dålig så blir ljudbilden helt galen. Men du verkar ju ha en grupp anhängare som gillar det här så, kul för dem ;)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker, jag tror inte alla har örat för musik och trummor som du har.. Men jag tycker Icetail endå gör bra ifrån sig, förstår inte varför du klagar? Det är Freebeat! Men jag ska nog inte säga något du kanske bara ger han bra råd på vägen :)
Rainmaker... låt honom mätte behovet av love beats som faktiskt finns han gör det ju bra. fett najs ice !
Aii
Moderator
2006-09-10 23:41
Rain det är kul att du ger mig råd o så men varför ska ja göra som du säger.. det är ju bara så DU vill ha det.. ja vill ha det såhär.. och ja tycker det låter fett bra.. annars hade ja aldrig släppt detta beatet eller hur ?.. hur mycket nån än säger .. såhär ska dem trummorna vara och den måste bort.. så kommer jag prodda det ja tycker om att prodda.... yeah ja har en del som gillar beatsen och uppskattar ett freebeat och det är därför jag vill ge ut fler free.. så kom inte o säg att ja ska göra såhär eller sådär.. för jag gör såhär.. capish :)... tack för att du e ärlig på ditt sätt.. tanka tanka nu folk :) tack att ni gillar.. Peace !
Ännu ett skönt beat släppt av iCeTaIl :)
.: Shut It :.
jag kommer att kicka på det.den dagen icetail släpper beats som är som rainmaker tycker dom ska vara är det rainmakers beats och inte icetails. det är varje induviduell producents kännetcken , att dom är olika.. vore alla som rainmaker skulle bara samy finnas kvar här ?
Aii
yeaaa, nice nice, tänkte på mit ex direkt, hahaha de som e meningen i guess :) , nice
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Riktigt tungt de där. blir kick i morgon efter man sovit lite o näsan blivit bättre en den är för tillfället haha.. Men riktigt tung . precis de ja sökte efter.. Forsätt i den stilen.. Beat's = Icetail. Enligt mej.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Mja..rätt tråkigt beat faktiskt , inget som föll mig i smaken, men keep it up.
-_-
var riktigt skön slinga. dock hihaten irriterande. behövs lite starkare toner i pianot :)
helt okej beat ice :) skönt och chill pz bro
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Moderator
2006-09-11 13:38
rainmaker han klagar inte :S han ger kritik!!!
Moderator
2006-09-11 18:07
blir kick ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
byt trummor..eller mixa dom bättre åtminstone.
ett av dom "plastigare" beatsen du gjort på länge men det är freebeat och det är nice! skulle få flipppen om du ger ut nått dunder beat som freebeat utan att konsultera först för du gör för bra beats för whoa forum,ja vi hörs på msn,men detta är bra nivå för freebeats som sagt,ge dom inte dina fetingar,hehehe peace
Behöver beats !!
Promotor
2006-09-11 20:13
Riktigt skön melodi!! men byt ut snaren tycker jag!! peace
Moderator
2006-09-11 21:42
bigrob you know it :) peace !
Resultat dunno om du vill höra , vissa vill det :P
Aii
Från min sida var den helt ok Contra :)
.: Shut It :.
Soft Contra, Jag kickar på ett av dina freebeats atm.. ;) Kommer bli fett..
The thing is, we cant separate our feelings..
Moderator
2006-09-12 07:52
contra soft att du kicka .. låten var helt ok (Y) Peace !
Promotor
2006-09-12 11:59
När jag får micen ska jag spela in texten "tankar" på detta beatet.. texten ligger i lyricism.. peace
Moderator
2006-09-12 14:01
Skönt , blir kick :)
hurmph..
Moderator
2006-09-12 22:52
skönt beat ice de blir kanske kicka på detta ;)peace every one!
Alla har en begåvning! Men vissa mer än andra!
Moderator
2006-09-30 16:11
tackar :D.. lite gammalt men ändå :) Peace !
Skön slinga men that's it.. Tråkiga trummor.. ;S
Tänkte bli gangster..