Billiga Beats Till Salu!
Säljer ut mina beats nu! Har sänkt priserna till 150:-/st eller högstbjudande.. Smakprov på en del av beatsen finns HÄR För fler smakprov finns jag på msn: [email protected]
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Riktigt tunga grejer, köp för fan.
Unweaving the rainbow.
UPP!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Rätt trist. Verkligen inte värt 50 spänn.
leech da scratchalite
150 spänn*
leech da scratchalite
Adler tack för att du tog dig tid att skriva iaf..gillar du inte så gör du inte, beatsen är ganska omixade och kommer att piffas till om intresse finns..
Ja, men visst, så kan man ju alltid säga...
leech da scratchalite
Nytt beat uppe.. Missin' you..
UPP!
missin you lät sjukt plastigt =/
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
150 kr, nja. men hyffsade grejor man!
tack för att ni lyssnat, Nytt beat: Anthology
Hustl Tack, som jag sa tidigare så är allt nästan bara utkast som jag ändrar på när nån vill köpa beatet.. eftersom jag iallafall ändrar beatet efter köparens val så orkar jag ej lägga ner för mkt tid på beatsen innan..
Anthology Det var inte såvärst bra gjort med ljud och så , men det var fan riktigt coolt, om jag skulle köpa något av beatsen så skulle det bli det. Men det lät ändå ganska tråkigt, det var inte så många ljud i direct..lägg på mera efeckter o sånt shit..Keep it upp..PeaCE
//Dj_Leon\\
Ellie & She makes me wanna Bättre beats får man leta efter. Jävligt tight! :)
pläääästics.
håller med dollar. de andra belv jag lite besviken. du har ju gjort hur mycket cleana saker som helst annars. men vad är det här? trummorna är inte roliga alls tycker jag. men nu är det ju bara jag hehe. melodierna blir tråkiga, och mixning är inte bra, men det kanske beror på att du inte mixat? men om du ska sälja så kanske det blir lättare att få de sålda om du mixar de så man hör att de är bra. ellie och she makes... va mycket mysiga annars, as cleant där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så här ligger det till! De här beatsen har legat ett bra tag på min dator, jag har jobbat som högst 20 minuter med dem.. Varför jag inte arbetat vidare med dem är för att jag själv inte haft tillräckligt med inspiration för att göra något bra med dem.. om intresse finns för något av dem så gör jag om beatet efter köparens önskemål.. då kan man be om nya trummor, fler melodier och allt sånt där, orkar bara inte sitta och arbeta med alla de här beatsen om ingen vill köpa liksom :) Förstår hur ni menar och jag brukar försöka arbeta mer med beats innan jag skickar ut dem för försäljning, har bara inte blivit av med dessa!
LYSSNA PÅ MINA BEAT DOUGS
J-nine..vad gör du i min tråd och trycker?
haha sorry man! skrev på fel tråd
gowiththeflow ja, annars är det ju lättare o skicka på postförskott..
//Dj_Leon\\
Haha! Lättast är väl att föra över internetbank, ta en printscreen som kvitto och få beatet över internet..
är du säker på att du får betalt då eller?
//Dj_Leon\\
får jag en printscreen på en överförd beatling så är jag väl rätt säker.. men vanligtvis väntar jag tills pengarna finns på konto innan jag skickar iväg beatsen..
vilken javvla frilla du har!