I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soundclick..

Vår Hiphop - Beats

2006-06-07 22:27

Soundclick..

Lägger ut lite beats på soundclick. La ut en bild till en av låtarna men den blev ful o pixlig.

Hittar inte tillbaks till där man redigerar hur låtarna läggs ut.

Nån som kan hjälpa mej. E fan dålig på datorer.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Promotor

2006-06-08 00:09
Orka med att bry sig om en BILD när det är MUSIKEN du vill få ut?? Och det är inte DATORN du e dålig på det är HEMSIDAN .. shiii

coblaow

2006-06-08 00:28
Såg bara så jävla b ut..
Fan e man dålig på datorer så e det nog oftast för att man e ovan. O då e man ju såklart dålig på o använda internet.
Men de e whatever. Fixade det.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Promotor

2006-06-08 00:36
Jag e hyffsat bra på att surfa på internet och jag har inga problem med att läsa, det är heeeelt annorlunda än att kunna datorer så NEJ! du har fel! LÄÄÄS om du inte kan engelska så kanske det inte är rätt sida för dig helt enkelt..

2006-06-08 00:38
Ja snackar faktiskt flytande engelska. Har bott i Los Angeles..

Ja erkänner att det va fel tråd o skriva i men fett onödigt o va spydig.
Promotor

2006-06-08 00:51
Då borde du veta att man klickar på "band administration" uppe i höger hörn, sen "edit" som står brevid ditt valda artistnamn. Efter det så trycker du » song info - edit or delete existing songs (pictures, infos, lyrics, genre)
så JA om du har bott i LA så lär du inte ha hunnit med mycket..

2006-06-08 01:02
Du e verkligen optimistisk. Mm ja sa ju att ja fixade det. Försöker du läxa upp mej eller hjälpa till?
Promotor

2006-06-08 01:28
Jag var inte speciellt seriös när jag valde det namnet, folk brukar använda ordet som motsats till mig pga jag ofta är grinig. Läxa upp dig vet jag inte hur jag skulle lyckas med över nätet.. Men samtidigt som jag vill dumförklara dig så är det klart jag vill hjälpa dig, det förklarar vel mitt inlägg innan detta..

yo!