Beats till salu!
Hey! Tänkte sälja lite nu till sommaren för lite billigare priser än vad jag vanligtvis tar.. Är du intresserad så finns jag på msn: [email protected] Priser diskuteras privat Här är ett smakprov på vad jag har gjort: Degone - Pointless
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Bra skit Febban! Synd att man är fattig bara :/
http://www.innuce.nu
tackar :)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Ah fan mannen dina beats är phettunga man bara shit alltså abo. Din musik masserar mina trumhinnor och de förberedes succesivt för klimax, orgasm, beatets refräng. Vi måste göra om det här säger jag. Karlx marx var en karl
Unweaving the rainbow.
haha jasså!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
det va fan på tiden att någon lägger in lite bra grejer här! extended famm och tondeff upp i dagen. kanske till och med är tondeff på accapelan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som accapellan ska vara där, reffrägen och allt är som gjort för varandra. du kanske har byggt beatet efter accapelan. mn blev jävligt glad av det iaf, du är en bra producent, helt klart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yoni det är en låt som degone har gjort. producerad av just febril !
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
Tackar! Som bengone sa så är det the mighty mighty degone som rappar över beatet..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
nu fattar jag vad som det är frågan om, är en slappskalle! trodde det va beatet du på låten du lagt upp skulle sälja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nepp! ;D bara exempel på vad jag kan göra! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
hehe skönt att veta att det finns fler hjärndöda människor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ska du helt klart göra! hehe. du är en kanon duktig rappare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
parski "Priser diskuteras privat "
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Yes bara bra du vet att jag diggar ditt work så va finns de att säga mer än att du har gjort de igen :P well keep up :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
febril gubben du e fett duktig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AEAP Tackar och bockar! :)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
upp!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Detta är inget att missa era potheads , gryma beats som vanligt Feb! hade köpt , men jag har redan en på beställning ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Upp Upp och iväg!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Redaktionen
2006-06-05 11:33
tackar tackar! :)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
upp!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Fan Febban fet låt! (Och fett beat)
fungerar ej
goldensound.se
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'