SaXoR - Radio [Freebeat]
Då var det dags för ett nytt beat ifrån mig! Denna gång testar jag en lite ny stil för mig, men skriv gärna något och säg vad ni tycker ! UPPLÄGG: Intro: 8 Ref: 8 Vers: 16 Ref: 8 Vers: 16 Ref: 8 Outro: 4 Och om någon kickar; Nämn 'SaXoR Productions' i låten då! HÄR ÄR BEATET!! Inte det bästa kanske, men vafan! Det är ju free! Peace!
Lite jobbigt med filtret som ligger sådär hela tiden. Tycker snaren låter lite b också. Skulle kunna bli helt ok om du slipade lite med det tror jag. Peace!
ja tycker oxå d jobbi filter på där men den tung melodi ändå ere du som spela intrument or what? men den var mer punk rock akti tyckte jag men den var tung hehe riktigt bra för free =) peys
jag tyckte att det var riktigt bra :> , tummen upp !
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Blatte_Rappare P16: Det är inte jag som lirar. Ska göra ett beat där jag spelar, det kommer dock inte bli free.. El_Capitan P1 & Blatte_Rappare P16: Filter? :P TomKar P1: Tackar tackar! :D
Hör nu i högtalare att det låter lite konstigt.. :P Låter nice som fan i mina lurar. Haha! Men men.. Det är lite ny stil på skiten, se det så istället! Och det är ju free! Mer kritik! Peace!
Samplen var sooft men låter midi. Takterna på drumsen är helsköna, kan man säga att detta är funk ... ? Lite för snabb takt för min flow iallafall. Soooft beat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GonzalesJr P18: Tackar.. Kan kanske göra det lite långsamare om du vill kicka? Fast det kan ta lite tid.. Fler?
Tycker inte om ljudbilden och tycker inte heller att den är riktigt fylld. Känns lite väl mycket som om en lite mer hip glassbil skulle kunna komma med detta.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker: Okej, tack för att du lyssnade iaf..!
haha nån jävla bajt,cover eller nåt från byggarebob eller nåt sånt låter de som
Du vet inte mannen!
Det var najs men inte riktigt min stil...:P
www.myspace.com/suspectrap
ZoW P16: Tackar! Glöm inte att nämna 'SaXoR Productions' om du kickar. Skulle vara väldigt kul! =) President P1: Haha! Okej! :P Suspect-: Hehe, försår.. Inte många som verkar gilla stilen. Inte jag heller riktigt :P UPPSI!!
Jaa tyck det var lite speicllt men rätt coolt å så! det får vg!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
kapto: Tack! Ligger 3 till freebeats på soundclick!
4_units P17: Tackar man! :D
SÄLJER ETT ANNAT BEAT! LYSSA OCH GE KRITIK PÅ DET
HÄR !
C-rystal: Tack! Det är för att det är samplat från Alkaline Trio - Radio !
Redaktionen
2006-05-30 21:09
det va nice.. skulle inte sitta fel me Lisa Miskowski (stavning) och The Lost Patrol på det här beatet.. :).. skulle bli skönt tror jag.. asså.. verkligen ingen diss.. tror fan det skulle bli bra.. du har fan blivit mycke bättre nu för tiden..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
370HSSV P18: Tackar! Inte för att jag vet vilka personer/grupper du snackar om, men men.. :P Så du tycker jag blivit bättre, huh? SaXoR - Remember The Name ;)
kapto P19: Hehe, okej? :P
Upp med detta, en sista gång! Kul om någon ville kicka!
Palla skriva SaXoR seriöst. Cs namn du kommer säkert ångra dig om 2år när du märker att nya eminem kickade på ditt beat och då kallade du dig SaXoR. Och måste du skriva allt med stora och små bokstäver blandat? soft beat som fan :)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Givakt P21: Tackar! Hehe, det är för att det är ett gammalt CS nick.. Har det som online-alias numera..
menade typ flanger eller vad det är som ligger på?
El_Capitan P1: Jag tycker det låter skönt!
Jag gillar det. gillar när det kanske inte är precis "dunkbeat" typ. så det här var annorlunda. och skönt :D ska nog kicka! ^^
Signatur?
Janky P60: Tack! Posta länk här om du kickar! :D
helt ok beat.. lite fräckt faktiskt. =)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Friggan P17: Tackar! Blir'e kick eller, hehe? ;)
Absolut sista gången nu.. UPP! =)
du är duktig...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...