[Freebeat] 'Rain - Collide.mp3'
Program: Reason 3.0 & Cool Edit 2.0 Information: Freebeat! 94 bpm. 192 kpbs Upplägg: 04 Intro 16 Vers 08 Reff 16 Vers 08 Reff 04 Outro Lyrics på refrängen: The dawn is breaking A light shining through You're barely waking And I'm tangled up in you Yeah länk: Rain - Collide Högerklicka, spara mål/länk som
facebook.com/idiomatisk - fan page
Riktigt sköönt. keep going on ;)
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Redaktionen
2006-05-17 13:53
fridge Aight tack :) erik_nice Thank you :) Bagarn: Så sant så sant. Därför det ligger här under stämpeln freebeat. Det duger säkert åt nån här.
Redaktionen
2006-05-17 13:56
riktigt skönt blir nog att kicka på detta
ELTANO
toxic Aight :) posta länk sen! exi_ det är ett sammanträffande Fridge Hell yeah :D
Jag kickar på det ... Länkar upp om några timmar när jag känner mig färdig ! = )
Aii
niice :)
det va skönt... men jag tycker för ofta att du har sånger i reffen.... a ja keep it up
inte bästa, inte sämsta Ett mellanting :)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
inte direkt avancerat.. som vanligt :P
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
basus Aight! Tack Foerplay Alright! :) Cruicfy bästa fortfarande eller? Tokish Man ska inte överdriva ^^
haha, aa det ligger på topp ;)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
fördröjning men jag ska recca imorrn iaf så nån får höra något kul men inte alls bra på beatet :P
Aii
Gillades! :) braaaaa Rain ;D .. börja prodda nåt fett åt oss (Frihet) så vi kan dra till studion och recca som nice shit! p'z dude.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
WenMec Jo det ska jag göra! Tack förövrigt :)
Rainmaker, grymt skönt. Blir nog kick på de här. :) Pheys
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
AHh niice beat ;)
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
Tackar alla! :D
Riktigt skönt beat ;) . Diggar dina beats stenhårt Rain! :D
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Tack! :)
Varför lägger du vers sången som refräng?, och dessutom ge mig en fungerande länk fortare än fan. puss
Länken fungerar perfekt.
Jag blev vansinnig när jag hörde detta, Gör aldrig om det.
Try stop me :D
Ja nog ska du få se på fan om du förstör en sån här låt till, Try to stop me ? ;D
värdelöst. bara lagt på några skittrummor.
Lacox_ Oh they will be destroyed ;) Shortys Tack :) Trapphus3 Tihi, har loopat lite också :) Baaso Låter bra! :D
Ärligt talat så har du inte gjort något mer än att klippt och lagt på jordens klenaste snare låter det som, den kommersiella artisten Howie Day som har gjort den här låten blir säkert nöjd med detta.
lacox_ Släpp det nu
Nej för helvete, du förstör låten.
Ingen tvingar dig att lyssna på beatet
asså palla gnälla..men jag fattar vad han menar...jag tycker beatet var skönt..men det är inte så speciellt om man bara lägger på en melodi slinga sen trummor. Försök spela lite själva :)
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
Knip bara, och gör aldrig om det, så är problemet löst.
lacox_ Funderar på att göra beats av hela 'Stop all the World now' tack vare ditt utspel
Rainmaker Jag funderar på att köra kuken i örat på dig tack vare att du skämmer ut dig.
om den rymms i mitt öra så är det du som borde skämmas
Lät det som jag skäms? Jag börjar tappa humöret för dig nu.
damn du gjorde de nice , ska kicka på de
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter som en rå-sample med trummor! Jävla avancerat skit, bra jobbat
Jag har ett ord åt dig chrippe: Avlid Väx upp m.m. om du inte har nått nödvändigt att säga så gå och slicka röv på din "kompisar" Bra beat btw rain
Fisk soes
som det kan gå