amentia produktion gratis gratis "Tai-tji"
tja, freebeat från västerorts underjord. Gör vad ni vill med det, men om ni kickar får ni gärna skicka låten (eller posta här i tråden). Hare soft amentia s52.yousendit.com
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
Skönt beat...Jag tattar de av dej...PeaCe
zamoran0: tatta på ru :P tarellugntman: tack, skicka gärna om du reccar ;)
Nice, riktigt nice faktiskt :)
"amentia har gjort det igen" :P fett beat brosan (;
No comment
:O:O soooft slinga mannen het
nej men måste säga att detta va det bästa på länge så soft string asså sätter sig verkligen, otroligt bra gjort mannen fortsätt såhär,,, e d samplat?
FAAAAAAAAAAAAN va synd med trumorna digga verkligen samplingen totalt mkt men trumorna sög .. byt ut trummorna å släng upp på nytt då skulle jag kicka direkt fan inte ett dugg tryck i dom låter som aa vene vad .. bra var dom inte iaf
Tycker det var skitsoft! Säger som L-BiaN att trummorna kunde varierat lite.. Peace!
Gryymt kamrat! Kampen fortsätter!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Hur uttalar man "amentia" ?
tack så möe för kritik och beröm anDre P14: Yea, den är delvis samplad. Totte2: Du vet det broder. ;) SaXoR P16: Amänntija med korta a:n
dam broder du fick den tajt som fan =D jag ska fan droppa lite nice shit på den ;) jag digga dock inte reffen =( så du får 9av10 =D mina poäng du får är bäst =P de vet du mannen =P M.V.H GoGo
Samma från mig.. Reffen var lite konstig, men annars var det sjuk skönt i versen! Lägg till det till min kritik lite längre upp ;)
Detta diggades som fan, riktigt skönt alltså!
www.samyprod.com
grymt sköönt.
http://www.myspace.com/quizze
reffen är la mer som ett mellanspel
låter kinesiskt. tai-ji är ju en sorts "karate" grej. jag tycker volymen på kicken borde höjas lite. och trumpattern ändras lite på vissa ställen o stanna upp lite ibland.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
najs sample ! .. trummorna wack ..
- - -
Tjock nice man men ref var lite keff passa liksom inte in men riktigt ba iallafall
www.myspace.com/joseliiito
Fett fint, big upps
www.djpolar.se
skön remix mannen :P Tiiiiight!! peace!!
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
ops, posta fel haha, här ska det stå : Nice amentia, han har gjort det igen ;P har letat efter sånt här kina inspererat.. nice! peace
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
öpp med shajten
så fett, ska recca något på detta när ja har tid :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt skönt beat mannen ;D
hohohihihahahehe
MiiniRappare F0: gör vad du vill ;)
Kan någon lägga upp en ny länk? Tappade bort beatet :P
Tydligen inte.. men kan någon som har det adda mig på MSN och skicka det där! Vore skit schysst!!
[email protected]
Länken funkar inte brorsan :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NY LÄNK! :D
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
LANGA NY LÄNK! Har bara en liten del av beatet.. Det är ju hur skönt som helst! Behöver hela!!
får nån känsla av att de är samplat från den där låten i Tai Chi Master aka. Twin Warriors med Jet Li :P hursomhelt, länka upp igen snälla! snälla! =)
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
sådär
s55.yousendit.com segiRoten: Vad jag minns är inte den här melodin med i Tai Chi-Master, det är iaf inte samplat från main themet Weeping Widow. Men det är en grym film ändå. ;)
Grymt som fan! Tack mannen!
Amentiadaman: yepp! =) verkar som du gillar kinesiska kampsporter och shaolin munkar och sånt med tanke på namnen på dina beats ;).. de najs
segiroten: fo sure, mina beats är alltid shaolin style...musikalisk stridskonst :)
HUR är beaten upp delad
patte: minns inte exakt, men antar att det är (från trummorna börjar) 16/8/16/8
UPPLÄGGET Intro: 8 Vers: 16 Refräng: 8 Vers: 16 Refräng: 8 Outro: 4
tack ;)
wu-tang var ju oxå inne lite på det där shaolin-kungfu-stuket.. man skulle nästan kunna säga att det var deras grej.. (tillsammans med diverse andra oldschool producenter)
sant. Kung fu-flicks har väl alltid haft en given roll i amerikanska hiphop-scenen av någon anledning och wu-tang clan var dom som utvecklade det till en heltidsimage. Jag för traditionen vidare till en ny generation. :D
blev tillräckligt intresserad för att faktiskt lyssna på beatet nu :o blev förvånad fan.. riktigt tungt! :D bra producerat, fet sampling.. störde mig lite på dom ljusa trummorna dock (speciellt att du hade hi-haten så hög) annars fett!
upp me den :D jag vill ha
http://www.myspace.com/akinonline
Nyy länkkk pliiiizzz
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!