I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

88 beats till försäljning

Vår Hiphop - Beats

2005-11-29 11:15

88 beats till försäljning

The beat barrel

all fakta finns på sidan. messa inte mig för info.

tjo hej

Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar

2005-11-29 14:36
Lät helt okej faktiskt.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2005-11-29 23:57
lyssnade på ett antal beats lite slumpmässigt.. inget direkt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-30 11:45

you got 88 beats! but hits... non !!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ www.myspace.com/vradii¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

2005-11-30 14:36
PeBee, indeed, i agree.
 i get more pussy then panty!

2005-11-30 14:54
fronda hahah verkligen inte...

2005-11-30 20:31
njaee inget jag diggade.
finns några bra.
props för att du la upp 88 beats . hahaa

2005-11-30 20:44
När vi mixar här i studion så måste vi alltid kompensera med att sänka bas och trummor för att inte "alla andra som använder vanliga högtalare" ska bli sura när deras prylar går sönder, på grund av för högt tryck

ursäkta? ha ha, vafan? mastra och mixa precis som ni vill, men om ens högtalare går sönder för att ni inte kan mixa, skyll inte på oss. då är det ni som inte kan era grejer och inte vi som har fel högtalare.

skyll inte på oss för att ni inte får nå kräm i beatsen.
 i get more pussy then panty!

2005-11-30 21:05
ptc-crew P30

vilka beats har du gjort då som ligger där??

inget av dom beats jag lyssnade på lät bra, har man hållt på 15 år borde man ju ändå kunna göra bra beats.. Så jag kanske missade dina?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-01 03:03
usch vilken attityd.

ska ja va helt ärlig så låter de som massa bullshit. 15 år, proffessionell inställning med mera..

Lät som bullshit i mina "öron" med den attityden.

Man tänker att efter 15 års erfarenhet och med proffessionell inställning och attityd borde man vara sjukt mer ödmjuk än vad du/ni verkar vara..

Hade beatsen varit heta som eld hade det ju kompenserat.

Men hade jag varit på jakt efter beats hade jag tyvärr inte gått till er...

Peace !

2005-12-01 03:56
Skulle ni mixa beatsen ordentligt tror jag att ni skulle få mer napp, för när det låter så här så blir man ju inte särskilt upphetsad
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2005-12-01 09:10
kör bara!
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar

2005-12-01 11:11
hahaah

om du har hållt på i 15 år och vet vad mastring e så borde du själv fatta att det e inte fel på halva sveriges högatalare, utan på era beats och mixning...

allt låter grymt platt.. känns som min mobil ringer när jag lyssnar på beatsen

det är okej att vara stolt så länge du har något att vara stolt över!

och jag säger inte detta pga att jag inte kan göra bättre beats, för det är inga problem...

keep working!
Rappare

2005-12-01 12:32
ehum.. Du är man nog för att inte klaga på andras beats eller nåt sånt skit.. Men du tycker synd om oss som lyssnar på Fronda t ex.. Vart får du ihop det ? =) Förövrig var det lite mycket ghetto stil , men smaken är som baken. Men skitsnack , som att vi finns int på whoa mer nu. 2 inlägg senare så är ni där igen. Keep it up , prodda mer och snacka mindre !
Aii

2005-12-01 12:36
ptc-crew P30

du e skön du...

har inget emot dig lr ditt crew... jag kretiserade bara era beats.

så här är det:

när jag såg din rubrik 88 nya beats till salu... då tänkte ja så här: detta måste va oseriöst... vem kommer med 88 nya beats från ingenstans... antingen så har dem gjort massa ofärdigt skit lr oxå så har dem suttit länge med detta samlat ihop allt under en lång tid och lagt ut allt på samma gång...

när jag gick in så förstog jag att dett inte var massa ofärdig skit så det måste ha suttit med detta länge å seriöst...

men sen fick man info från er att detta har ni jobbat länge med å ni e så proffsiga... där höll jag inte med.. efter att ha lyssnat igenom minst hälften av beatsen hörde ja bara samma platta kvalite på allt. inget svänge som det ska med hiphop...

så ja tycker kommer man med 88 beats har man automtiskt press på sig att detta måste va tighta grejer, vem so mhelst ka nslänga ihop 88 beats... men inte alla kan göra dem bra...

därför sa jag i första inlägget " u got 88 beats! but hits...non!

de e va ja tycker... inget personligt som du verkar ta det
Moderator

2005-12-01 12:44
nja inget ja fastna för men dem var inte dumma =)

2005-12-01 14:44
Jag satte mig ner nu och kollade våra beats.
Jag kom fram till...

Jag blir tvungen att be er alla om ursäkt för att inte ha lyssnat på er.

Ni har rätt!!!
Soundet är dåligt.
Ja till och med i våra dyra högtalare så felet är mitt.

Jag skulle kollat allt innan jag la upp dom.

haha men jesus. O du kallar dig professionell...

aja good luck iaf :) kram

2005-12-01 14:59
Det var verkligen en beat tragedi.
Här kan man fan komma fram till att kvalité slår kvantité.
Det som ni verkar fokuserat er på. Tråkiga jävla trummor och riktigt tråkigt sound i era beats. Skulle hellre sätta mig 2 minuter och göra ett sånthär beat istället för att betala för det. Ärligt? Är det ett skämt att ni vill ha betalt för dom här grejerna? Ryck er i kragen.
tunggungclick.se

2005-12-03 20:29
Aah, shit asså.. Fett tunga beats.. Såå jävla mycket Old school o underground i dom asså.. Får se här om man kanske ska slå till på nått sen ;)
Jag Såg Gud...
...Men Han Såg Inte Mig!

2005-12-03 23:10
skit dåliga och skit tråkiga. 15 års tid till att göra skit. stackars er.