I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CopABeat.com

Vår Hiphop - Beats

2005-07-09 15:51

CopABeat.com

www.copabeat.com

Need I say more?

/J

Hard working producer,
More music more $$$$

2005-07-10 01:21
L-BiaN - Du förstår när Du blir stor
Hard working producer,<br> More music more $$$$

2005-07-10 12:15
pallar inte ladda ner quick time
You suckers better find ur mind, i got mine!

2005-07-10 13:20
Priserna var inte så farliga. Näe det här funkar väl, bra initiativ och bra idé. Men jag skulle inte köpa nåt själv ;)
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2005-07-11 01:50
Everybody wants heat, everybody wants to make it in the game. It's all about your ability to bring that heat by using quality beats to match your talent. We want to deliver you the beat, a beat that not only enhances your image but also gets you heard on radio, music television, records and any other place that you want to be - today, tomorrow, any day.

Jo det var ju väldigt bra beats ni hade på den sidan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-11 02:09
blir nog lite dyrt att cleara en beethoven sampling..en del tunga beats var det..

2005-07-11 08:54
rocik - kostar ingenting att cleara en beethoven sampling

2005-07-11 08:55
Exorsixten - Tack! :)

2005-07-11 08:56
Mankind_is_Fucked - thx, kommer annat material inom en månad och siten kommer byggas om litegrann med flash istället för "popup windows media player" etc.

2005-07-11 08:56
L-BiaN - lustigt

2005-07-11 10:45
JonathanJames: Låter bra, kör hårt och satsa mycket på det här. Detta var ju lite proffsigt i utförandet till skillnad från många här på whoa.

Jag och en kille från Usa har startat upp en liknande grej som denna men vi har inte riktigt kommit igång än. Han har iallafall börjat jobba på hemsidan och jag på beatsen så det är påväg :D
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se