I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite kritik nu, tips =)

Vår Hiphop - Beats

   

2005-03-01 15:02

Lite kritik nu, tips =)

Skrev en diss till en polare förut...
Är min första låt, diss, whatever.
Remy, är hans bästa homies, killen har mycket finnar, Ainas är hans moster elle rng tosm äger en klädaffär.
Kritisera




De är jag som är pochahontas, en indian för dig ? , Det är du som är en finnig fjortis för mig? ?
Gapar och skriker snor godis på spar, Dina finnar och Remy är det ända du har kvar.
Beroende på cigg på någon jävla månad, Är jag tuff när jag röker? Nej du blir bara hånad!
Ingen brud vill ha sex med Rikard er mano, tjejerna drömmer om mig ilcapitano .

Rikard er mano både finnig och ful , och du kallar dig själv ett fem stjärnigt strul?
Du går med ”fräcka” kläder o tror du e inne. Men Ainas har fan inget mode sinne?
Pimp halsband i guld låter jävligt hett, 30 kronor på hobbex är inte något fett.
På 13 åriga tjejer som knappt har fått bröst, söker Rikard er mano sin kåta tröst.

Du åkte moped tills Pappa sa nej, han önskade nog sig ännu en tjej.
Du åkte 60 mil för att få klitta, kunde du ingen närmare hitta?
Din gapiga keps var inte Casual direkt, med den borde du fan ha blivit släckt.
Du säger att du super varje jävla vecka, en öl skulle hela året räcka….

Att höja rösten mot sin mamma är ingen respekt, var snäll och trevlig och du får de så létt.
Du rökte vatten pipa kände dig hög, sen dess har ja trott att du är bög.
Självförtroendet på nätet är på topp, men när det kommer till real life säger det stopp.
Ta de luuugnt, denna dissen tog nog hårt . skall du battla mig ? Det blir nog jävligt svårt.
Släng din hand och fatta de var skämt, Försööööök att glömma allt som hänt.

Casual life stile