I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FaKtuM Entertainment Söker proddare

Vår Hiphop - Beats

2005-01-12 08:57

FaKtuM Entertainment Söker proddare

Vi söker seriös proddare... hälst som bor i gbg för lättare kontakt... väldigt duktig... audio finns... faktum.2u.se [email protected] där har ni min msn så vi kan prata mer om allt! peace out

•¬We ride together We die together, BeamBoyz for life¬•

2005-01-12 11:21
Har du pengar så kan vi prata..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-12 16:23
pengar kanske kan vara på frågan... beror på om det är klass vi snackar om ;) hehe :D nått man kan lyssna på ? peace adda mig på kan vi snacka...

2005-01-12 16:43
fortsätt kolla på beatforumet så hör du gangsta shit

priser tror jag inte du har råd med exclusive beats.. Men license för en mindre summa kan jag ordna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-12 18:13
eller Ta hurricaneprod du har inte råd med oss anyways.

2005-01-12 18:38
DalastDon va är du för jävla mupp? sitt inte och snacka om att du tror du vet att folk har pengar eller inte ok ? du är bra på att få kunder... jag har cash så det räcker...

2005-01-12 18:56
yeah men om du har cash så det räcker hade du inte varit på whoa och letat efter beats.. Du hade ringt folk och köpt.

Slösa inte bort min tid på internet heller för den delen. Du vet vad large money gör hade du varit intresserat så hade samtalet kommit för länge sen bro I'm sorry..

2005-01-12 21:56
ok men gillar inte din stil att du säger sånt... du förstår eller? varför jag frågar på whoa är för att jag vet att det finns många som är duktiga som inte kommit upp till ytan... jag har många kontakter som säljer jävligt nica beats, men men peace

2005-01-14 15:40
vi söker även seriösa singel beats... nån ? Peace

2005-01-15 15:20

2005-01-16 17:32
upp...

2005-01-17 18:15
....

2005-01-17 18:30
You got the cash we got the beats.